کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار شهرکرد؛

نحوه واگذاری جایگاه‌های عرضه میوه شب عید در غرفه‌های شهرداری شهرکرد اعلام شود

10 بهمن 1400 ساعت 9:29

شهردار شهرکرد محمدتقی جاپلقی گفت: شرایط و نحوه واگذاری جایگاه‌های عرضه میوه شب عید در اسرع وقت اعلام شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد گفت: شرایط و نحوه واگذاری جایگاه‌های عرضه میوه شب عید در اسرع وقت اعلام شود.

وی در جلسه شورای سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی با اشاره به نزدیک شدن ایام پایانی سال و تکاپوی مردم برای تهیه میوه اظهار داشت: در این ایام موضوع اصلی که در اولویت سازمان میادین شهرداری شهرکرد قرار دارد عرضه میوه و تره‌بار در شهر به منظور کنترل بازار و برطرف شدن نیاز مردم است.

جاپلقی افزود: با توجه به شرایط کنونی جامعه و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم، درصدد هستیم با نظارت و حساسیت بیشتری نسبت به توزیع میوه شب عید شهروندان اقدامات لازم را انجام دهیم.

شهردار شهرکرد بیان کرد: تلاش پرسنل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد در ایام پایانی سال باید مضاعف شود تا شهروندان با آسایش و رفاه بیشتری به استقبال سال نو بروند.

جاپلقی ادامه داد: به منظور بهبود و افزایش رفاه حال شهروندان و همچنین جلوگیری از تنش در بازار، میوه شب عید با نرخ مصوب دولتی در غرف مشخص، عرضه خواهد شد.

وی سهولت دسترسی شهروندان به جایگاه‌های عرضه میوه شب عید و برگزاری گشت‌های مشترک با دستگاه‌های نظارتی را از برنامه‌های در دستور کار برشمرد و گفت: شرایط و نحوه واگذاری جایگاه‌های عرضه میوه شب عید در اسرع وقت اعلام شود.

انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 49783

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49783/نحوه-واگذاری-جایگاه-های-عرضه-میوه-شب-عید-غرفه-های-شهرداری-شهرکرد-اعلام-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir