کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک کارشناس اقتصادی مطرح کرد:

دولت های انقلابی، آستین خود را برای اقتصاد معیشت محور بالا بزنند/حل مشکلات اقتصادی کشور در پی مدیریت جهادی مسئولین

9 بهمن 1400 ساعت 12:12

بهروز مردانی نژاد کارشناس اقتصادی گفت: با روی کار آمدن دولت جهادی بسیاری از مشکلات حل می شود، دولت های انقلابی باید آستین را بالا بزنند تا شاهد اقتصاد معیشت محور پویا در کشور باشیم.


بهروز مرادانی نژاد کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: انقلاب اسلامی برکات زیادی را  برای کشور عزیزمان  در حوزه های مختلف ، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... را به همراه داشت.

وی با اشاره اینکه اقتصاد قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست تصریح کرد:ما نمی توانیم بصورت موردی دستاوردها را مقایسه کنیم چراکه آمار آن ها بسیار بالاتر از قبل از انقلاب است.

مرادانی نژاد ادامه داد: میزان تولید در کارخانه های  فولاد ، سیمان، پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه ها و ... بسیار متفاوت از دوره قبل از انقلاب بوده و نمی توان آن ها را بصورت موردی نام برد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر برای مردم معیشت و سفره آن ها بسیار مهم است  اذعان داشت:  انقلاب اسلامی کارهای اقتصادی فراوانی را انجام داده است اما متاسفانه در حال حاضر با چالش معیشت مردم مواجه شده است.

مرادنی نژاد خاطر نشان کرد:آمار دانشگاه ها، بزرگراه ها، آزادراه ها، توسعه شهرها و روستاها و ... قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

وی با اذعان بر اینکه آن چیزی که حفظ نمی شود سفره و معیشت مردم است و برای آن جای کار دارد بیان داشت: زیبنده کشور ما نیست که تحصیل کرده بیکار درآن وجود داشته باشد و نباید شاهد فقر در کشور باشیم.

مردانی نژاد یادآور شد: برای ایران اسلامی 11 درصد فقر زینده نیست و باید روی این موضوع کار شود تا بتوانیم آن را ریشه کن کنیم.

مردانی نژادتاکید کرد: اگر ازسیاست های لیبرالی فاصله میگرفتیم و فاصله های انقلابی و جهادی که همان اوایل انقلاب شروع شد کم می شد بسیاری از مشکلات ما نیز حل می گشت.

وی تحریم ها را نیز در اقتصاد ما بسیار مهم تلقی کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس، نا امن کردن منطقه، تحریم ها و در کل فشارهایی که دشمن برما وارد ساخت بسیار زیاد بود و همین باعث شد اقتصاد ما با چالش روبه رو شود.

مردانی نژاد با تاکید بر اینکه با روی کار آمدن دولت جهادی بسیاری از مشکلات حل می شود عنوان کرد: دولت های انقلابی باید آستین را بالا بزنند تا شاهد اقتصاد معیشت محور پویا در کشور باشیم.

انتهای پیام/1020ج
 
 


کد مطلب: 49779

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49779/دولت-های-انقلابی-آستین-خود-اقتصاد-معیشت-محور-بالا-بزنند-حل-مشکلات-اقتصادی-کشور-پی-مدیریت-جهادی-مسئولین

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir