کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست شرکت گاز چهارمحال و بختیاری:

در چهارمحال و بختیاری، قطعی گاز نداریم/ استفاده از سوخت جایگزین در برخی صنایع استان

4 بهمن 1400 ساعت 10:48

سرپرست شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در سطح چهارمحال و بختیاری تمهیدات لازم اندیشیده شده است که با افزایش برودت هوا قطعی گاز رخ ندهد، ولی مناطق شمالی کشور و استان‌های که از مبانی تولید گاز در جنوب کشور فاصله دارند، امکان قطعی گاز وجود دارد.


جهانبخش سلیمیان سرپرست شرکت گاز چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: متناسب با برودت هوا قاعدتا با افزایش مصرف گاز در بخش خانگی مواجه می‌شویم.
 
وی افزود: در سطح چهارمحال و بختیاری تمهیدات لازم اندیشیده شده است که با افزایش برودت هوا قطعی گاز رخ ندهد، ولی مناطق شمالی کشور و استان‌های که از مبانی تولید گاز در جنوب کشور فاصله دارند، امکان قطعی گاز وجود دارد.
 
سرپرست شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از همین رو با نگاه مسؤولیت‌مدارانه خودمان باید در مصرف گاز صرفه‌جویی کنیم تا هم میهنانمان در مناطق شمالی کشور هم با مشکلی مواجه نشوند.
 
سلیمیان عنوان کرد: براساس تصمیمات کشوری محدودسازی مصرف گاز در صنایع چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است، این اقدام برای مدیریت مصرف در کشور انجام شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مصارف گاز در صنعتی در چهارمحال و بختیاری مدیریت شدند و صنایع تا حداقل ممکن مصرف می‌کنند، در مصارف عمده صنایع نیز، مصرف در حد نگه‌داشت کوره‌ها است.
 
سرپرست شرکت گاز چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: صنایع استان مازوت سوز نیستند، و کارخانه‌هایی مثل فولاد کاهش تولید را در دستور قرار داده و وارد بخش اورهال شده است، پتروشیمی لردگان چون از گاز به عنوان سوخت استفاده می‌کند قابلیت استفاده از مازت را ندارد و تنها کارخانه سیمان است که از سوخت جایگزین استفاده می‌کند.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 49725

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49725/چهارمحال-بختیاری-قطعی-گاز-نداریم-استفاده-سوخت-جایگزین-برخی-صنایع-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir