کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری:

طرح نهضت ملی مسکن جای تسویه حساب فردی و دستگاهی نیست

3 بهمن 1400 ساعت 14:44

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:  دستگاه ها در امر ساخت و ساز در طرح نهضت ملی مسکن روان سازی کنند، در همین راستا انتظار نگاه بلند و راهبردی می رود نه تسویه حساب فردی و دستگاهی، اهمیت طرح بسیار زیاد است چراکه آینده جوانان و فاقدان مسکن را تامین می کند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در شورای عالی مسکن استان، اظهار کرد: فراهم کردن مسکن برای نیازمندان و فاقدان مسکن بحث مهمی است که منجر به رعایت عدالت اجتماعی می شود. 

 
وی با اشاره به اینکه در چهار سال باید چهار میلیون مسکن ساخته شود و سهم چهارمحال و بختیاری ۵۱ هزار مسکن است که این رقم به احتمال زیاد افزایش می یابد، افزود: ایجاد اشتغال از موضوعات مهم است، نرخ بیکاری در استان بالا است و ساخت و ساز می تواند بخشی از آن را جبران کند چراکه با ساخت و ساز چندین صنعت رونق پیدا می کند. 
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دستگاه ها در امر ساخت و ساز در طرح نهضت ملی مسکن روان سازی کنند، در همین راستا انتظار نگاه بلند و راهبردی می رود نه تسویه حساب فردی و دستگاهی، اهمیت طرح بسیار زیاد است چراکه آینده جوانان و فاقدان مسکن را تامین می کند. 
 
حیدری عنوان کرد: شهرداری ها و دستگاه های خدمات رسان در جهت قانون جهش مسکن موانع را برطرف کنند و نهایت همکاری را داشته باشند. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج


کد مطلب: 49721

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49721/طرح-نهضت-ملی-مسکن-جای-تسویه-حساب-فردی-دستگاهی-نیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir