کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

امنیت ایران ریشه در بستر خون شهدا دارد/ مقام معظم رهبری همواره پیگیر مشکلات مردمی هستند

16 دی 1400 ساعت 18:18

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امنیت ملی ایران امروزه در یک منطقه ناآرام به نام غرب آسیا به واسطه دشمنان آمریکایی و اروپایی شکل گرفته و این امنیت ریشه در دوران دفاع مقدس و در بستر خون شهدا دارد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در یادورا شهدا شهر جونقان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد:  یاد و خاطره شهدای عزیز شهر جونقان،  شهدا هشت سال دفاع مقدس و  شهدای جبهه مقاومت به خصوص حاج قاسم و همراهان ایشان را گرامی میداریم.

 
وی با اشاره به اینکه عظمت جمهوری اسلامی ایران باید به همگان ثابت شود تصریح کرد: یک استان مثل استان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۲۹۹ کودتا کرد و شر شاه ایران را کم کردند.
 
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه جوان های ما باید تاریخ گذشته را کامل مطالعه کنند تشریح کرد: جوانان باید  اسناد وزرات خارجه انگلیس مطالعه کنند. 
 
وی خاطر نشان کرد:  اوایل انقلاب،  نظام نوپای جمهوری اسلامی ارتش نداشت،  پادگان ها را در کردستان غارت ،  خدمت سربازی از 2 سال به یک سال و پادگان ها را خالی کرده بودند و در همین حال بزرگترین ارتش به ایران حمله کردند اما این فرزندان شما با روحیه علوی و عاشورایی از درون جلسات حضرت زهرا ، تربیت یافته مادران زهرایی جلوی دشمن ایستادند.
 
سردار سلیمانی افزود:  جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس ایستادند، جنگیدند و شهدا زیادی را تقدیم این نظام کردند که ایران اسلامی سربلند بماند.
 
وی با اشاره به اینکه جوانان زیادی پای این نظام ایستاده اند گفت: متاسفانه دشمن از طریق ماهواره میلیاردها دلار هزینه می کند تا مردم را از برخی موارد دلسرد کند.
 
سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: حتما شهر جونقان مشکلات زیادی دارد منتهی ما باید بینیم ریشه مشکلات از کجاست و چه اتفاقی افتاده است، باید برای رفع ان ها همت به خرج داد.
 
وی با بیان اینکه من یک سربازم و گوش به فرمان ولی فقیه گفت: هرکجا به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کرده ایم دچار مشکل نشده ایم، اما اگر از احکام اسلامی و تدابیر رهبر دور مانده باشیم آن جا مشکلات زیادی دست و پا گیر ما شده است.
 
سردار سلیمانی با اذعان بر اینکه قدرت دفاعی امنیتی ما ریشه در بستر خون شهدا دارد گفت:   قدرت سیاسی جمهوری اسلامی ایران مبتنی  بر فداکاری مردم ما در عرصه  فرهنگی است. 
 
وی تصریح کرد: محرومیت،  فاصله طبقاتی،  فقر محصول فرهنگ غرب است در عرصه اقتصادی،  بسیاری از فرهنگ ها از زمان طاغوت به جا مانده است که ما هنوز آن را پاکسازی نکرده ایم. 
 
سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: بانک ها پولهایشان را همانند مدل غربی،  به سرمایه دار ها میدهند و شهر های کوچک سهمی از این مسیر اقتصاد ندارند.
 
وی افزود:  مردم شهر جونقان  مردمی سخت کوش و در عین حال نقش آفرین هستند،  باید بیایند داخل صحنه و نقش افرینی کنند، مردم باید بدانند مشکلات شما دغدغه رهبر معظم انقلاب است.
 
سلیمانی یاد اور شد:  مقام معظم رهبری مداوم پیگیر مشکلات مردم هستند و  این ما مسئولین هستیم که باید مسیر را اصلاح کنیم،  اقتصاد ما باید اقتصاد مردم سالاری باشد، سپاه، بسیج و ارتش از دل مردم شکل گرفت که در صحنه حرف برای گفتن دارند .
 
وی اذعان داشت:  اقتصاد هم باید، اقتصاد مردم سالاری شود، در دولت سیزدهم با رئیس جمهور  سند های در رفع محرومیت و اقتصاد و... امضا شده است، ما باید تمدن سازی کنیم و با در کنار هم قرار گرفتن گام دوم انقلاب  که رهبر معظم انقلاب فرمودند تشکیل دهیم و از همه ظرفیت ها استفاده کنیم ما چیزی به عنوان مسئول سالاری نداریم.
 
سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین استانی، فرمانده سپاه و نمایندگان مجلس باید مشکلات شهر جونقان را پیگیری و برای حل آن ها هرچه سریعتر اقدام کنند.
 
انتهای پیام/۱٠۲٠ج


کد مطلب: 49561

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49561/امنیت-ایران-ریشه-بستر-خون-شهدا-مقام-معظم-رهبری-همواره-پیگیر-مشکلات-مردمی-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir