کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

ولایت مداری شاخصه اصلی شهید سلیمانی بود/ همه ما مسیر حاج قاسم را طی کنیم

16 دی 1400 ساعت 16:33

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی هزار شاخصه ارزشمند داشت که ولایت مداری شاخصه اصلی ایشان بود.


به گزارش جهانبین نیوز؛  سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری عصر امروز در یادواره شهدا شهر جونقان ضمن خوش آمدگویی به رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: تا یکماه جلوتر شهدا  استان چهارمحال و بختیاری  2440شهید بودند که با شناسایی شهید تازه تفحص شده یک شهید دیگر به جمع شهدا ما پیوست و تعداد آن ها به 2441 شهید رسید.
 
وی تصریح کرد:  دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شد و با ترور و به شهادت رساندن حاج قاسم وحدت را در جامعه افزایش داد.
 
اکبری بیان داشت:  حاج قاسم سلیمانی تمام ادیان و مذاهب را برای نابودی داعش به خط کرد و این مسئله نه تنها اسلام بلکه تمام جهان و ادیان را از وجود داعش نجات داد.
 
وی با بیان اینکه تمام ادیان مدیون حاج قاسم است، سردار سلیمانی امتی و ملتی ترین فرد است تصریح کرد:حاج قاسم متعلق به هیچ جناح و گروهی نیست.
 
سردار اکبری با بیان اینکه حاج قاسم به دعوت رسمی دولت عراق وارد بغداد شد و توسط کشور ثالث به دستور ریاست جمهور آمریکا ترور شد بیان داشت: این مسئله قابل پیگرد حقوقی و قانونی است.
 
وی خاطر نشان کرد:  داعش ایجاد شد تا رعب و وحشت از اسلام را در دنیا ایجاد کند، برای مقابله با اسلام ناب محمدی آمده بود.
 
سردار اکبری با بیان اینکه حواشی و اعتراضات در خصوص گرانی بنزین در سال 98 موجب از بین رفتن وحدت در جامعه شده بود اذعان داشت: دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شد و با ترور و به شهادت رساندن حاج قاسم وحدت را در جامعه افزایش داد.
 
وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم وحدت را در جهان اسلام و ایران به وجود آورد، تصریح کرد: ولایتمداری، اخلاص، مقابله با دشمن و توجه به ضعفا ارکان مکتب حاج قاسم است.
 
سردار اکبری در پایان خاطر نشان کرد: مردم‌داری، مردم یاری و مردم نوازی را ویژگی های دیگر حاج قاسم دانست و ادامه داد: از سردار سلیمانی باید الگو بگیریم و به عنوان راه زندگی ادامه دهیم. 
 
انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 49560

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49560/ولایت-مداری-شاخصه-اصلی-شهید-سلیمانی-همه-مسیر-حاج-قاسم-طی-کنیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir