کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج مستضعفان مطرح کرد

شهدای گمنام الگوهای کامل برای نسل جوان/ دستاورد مکتب انقلاب، تربیت نسل جدید برای هنرنمایی در دوران دفاع مقدس بود

16 دی 1400 ساعت 10:41

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: شهدای گمنام الگوهای کاملی برا ما، برای نسل جوان و برای نسل های آینده هستد، ایشان گنجینه تمام ناشدنی از دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از مکتب عاشورا است.


به گزارش جهانبین نیوز; سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان در تشییع شهدای گمنام در شهرکرد، اظهار کرد: بنیان‌گذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از آزادی بستان جملاتی را فرمودند، ایشان بیان داشتند، فتح بستان فتح الفتوح نیست، بلکه تربیت جوان های است که این افتخارات را آفریدند.

 
وی افزود: امروز که شاهد تشییع جنازه شهدای گمنام درامتداد تشییع شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم هستیم درواقع از فتح الفتوح هایی استقبال می کنیم که در مکتب انقلاب اسلامی که همان مکتب اسلام ناب و تشییع علوی است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دستاورد بزرگ مکتب امام راحل و انقلاب تربیت نسل جدیدی بود که اوج این تربیت در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد.
 
سلیمانی عنوان کرد: امام راحل فرمودند جبهه یک دانشگاه انسان سازی است.
 
وی خاطر نشان کرد: شهدای گمنام الگوهای کاملی برا ما، برای نسل جوان و برای نسل های آینده هستد، ایشان گنجینه تمام ناشدنی از دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از مکتب عاشورا است.
 
رئیس سازمان بسیج رسانه اضافه کرد: امید است این قبیل تشییع جنازه ها خیرات و برکات معنوی را بر جامعه ایران و همه مردان و زنان این جامعه ایمانی نازل کند، به‌ویژه جوانان بتوانند بهره کافی از الگوهایی که در وجود شخصیت این شهدا وجود داشت و وجود دارد بهره‌مند شوند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 49550

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49550/شهدای-گمنام-الگوهای-کامل-نسل-جوان-دستاورد-مکتب-انقلاب-تربیت-جدید-هنرنمایی-دوران-دفاع-مقدس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir