کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت اهواز:

نهم دی ماه تجلی شیعه گری است/ واقعه نهم باعث شد تا توطئه آن ها نقش بر آب شود

9 دی 1400 ساعت 14:03

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه نهم دی ماه تجلی شیعه گری است، گفت: مؤمن باید اهل صبر و بصیرت باشدو لحظه ها را غنیمت بشمارد چراکه یک لحظه غفلت می تواند زیان بار باشد.


به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام و المسلمین حاجتی امام جمعه موقت اهواز ظهر امروز در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه در شهرکرد، اظهار کرد:  این روز، روزی است که تجلی قدرت خداست، همه دشمنان اسلام جمع شدند تا انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرند اما واقعه نهم باعث شد تا توطئه آن ها نقش بر آب شود. 

 
وی افزود: باید واقعه نهم دی ماه گرامی داشته شود تا علم شیعه گری،  دفاع از امام معصوم، احکام خدا و...  زنده بماند. 
 
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه نهم دی ماه تجلی شیعه گری است، ادامه داد: مؤمن باید اهل صبر و بصیرت باشد و لحظه ها را غنیمت بشمارد چراکه یک لحظه غفلت می تواند زیان بار باشد. 
 
حاجتی با بیان اینکه فتنه گر در آب گل آلود فتنه انسان ها ناآگاه را صید می کند، عنوان کرد: مردم ایران بی بدیل و بی نظیر هستند، اما دشمن همیشه به سرزمین ما طمع کرده است. 
 
وی خاطرنشان کرد: ۷٠٠ مؤسسه تحقیقاتی پیرامون ایران در غرب، هشت دفتر ویژه اطلاعاتی در بگرام، بیشکک، باکو، لندن و...، ۲٠٠ دفتر عملیاتی و...  ایجاد شده است تا در فتنه های مختلف مثل فتنه سبز به بدنه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند. 
 
امام جمعه موقت اهواز اضافه کرد: امروز ناوگروه آمریکایی با بیش از ۱٠٠ موشک در برابر قایق های تندرو سپاه حرفی برای گفتن ندارند. 
 
حاجتی بیان کرد: جامعه ای صالح می شود که افراد صالح و منزه بر آن حکومت کند و از مهم ترین شئونات عاقبت بخیری رابطه دلی و قلبی با رهبر فرزانه انقلاب است که سکان انقلاب را به دست دارد. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج


کد مطلب: 49479

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49479/نهم-دی-ماه-تجلی-شیعه-گری-واقعه-باعث-توطئه-نقش-آب-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir