کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، کوهرنگ، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی:

سردار سلیمانی از دل‌های آزادگان حذف شدنی نیست/ مقابله به مثل و حضور موثر، تنها راه مبارزه با دشمنی‌ها در فضای مجازی

9 دی 1400 ساعت 10:38

نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، کوهرنگ، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار قاسم سلیمانی قلب‌ها را تسخیر کرد و کسی نمی‌تواند ایشان را حذف کند، اگر در فضای مجازی دشمنی‌هایی درخصوص این شهید بزرگوار انجام می‌شود همگی ظاهری و بی اثر است چراکه وی در قلب‌های آزادگان جهان جای دارد.


قدرت‌الله حمزه نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، کوهرنگ، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: حتی شهادت سردار قاسم سلیمانی به عنوان یک سرباز ملت باعث خیر و برکت برای کشور بود.
 
وی افزود: این مرد بزرگ با شهادت خود انقلاب و امنیت ایران اسلامی را بیمه و به کشورهای دیگر صادر کرد.
 
نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، کوهرنگ، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهید سلیمانی متعلق به مردم ایران نبود بلکه وی یک شخصیت ملی است که همه آزادگان دنیا به او افتخار می‌کنند و مدیونش هستند.
 
حمزه عنوان کرد: متاسفانه برخی رفتارهای مغرضانه درخصوص این شهید بزرگوار وجود دارد که البته نمی‌توان از آن‌ها که دشمنان دیرینه و قسم خورده این کشور هستند انتظاری جز این داشت که تبلیغات منفی علیه شخصیت این شهید بزرگوار از خود نشان دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: سردار قاسم سلیمانی قلب‌ها را تسخیر کرد و کسی نمی‌تواند ایشان را حذف کند، اگر در فضای مجازی دشمنی‌هایی درخصوص این شهید بزرگوار انجام می‌شود همگی ظاهری و بی اثر است چراکه وی در قلب‌های آزادگان جهان جای دارد.
 
نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، کوهرنگ، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی به‌واسطه اخلاص، معنویت و صداقتی که داشت معروف و شناخته شد، وی خود را برای مبارزه با ظلم و دفاع از مظلومین وقف کرد.
 
حمزه بیان کرد: امید است خداوند به مردم ایران و همه آزادگان جهان این توفیق را بدهد که خط این شهید بزرگوار را ادامه دهند چراکه عامل بیداری و هوشیاری همه جهانیان شد.
 
وی تصریح کرد: فضای مجازی یک فضایی است که قابل کنترل نیست از همین رو جوانان و نخبگان ایرانی باید در این عرصه ورود کرده و نه‌تنها با دشمنی‌هایی همچون حذف مطالب، عکس‌ها و کلیپ‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در پلتفرم‌های خارجی مقابله به مثل کنند بلکه تهاجمی عمل کنند تا بتوانند فرهنگ اسلام، فرهنگ سردار سلیمانی و... را ترویج کنند.
 
نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، کوهرنگ، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی افزود: فضای مجازی از کنترل خارج است؛ البته باید زیرساخت‌ها تقویت و هدایت شود تا نخبگان ایرانی بتوانند به صورت جدی و وسیع وارد عمل شوند، به دنبال تقویت کاربران فضای مجازی هستیم.
 
حمزه ادامه داد: امروز همه چیز به فضای مجازی محدود شده است و اگر ما در این فضا قوی عمل نکنیم ضرر خواهیم کرد، قطعا همانطور که در فضای حقیقی ایران پیروز میدان بود در فضای مجازی نیز جوانان این کشور هستند که موفق خواهند بود.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 49468

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49468/سردار-سلیمانی-دل-های-آزادگان-حذف-شدنی-نیست-مقابله-مثل-حضور-موثر-تنها-راه-مبارزه-دشمنی-ها-فضای-مجازی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir