کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار شهرکرد :

منظریه به شهرداری شهرکرد تحویل داده نشد/هم زمان با تحویل منطقه ارائه خدمات آغاز می‌شود

5 دی 1400 ساعت 16:26

محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد گفت: منظریه به شهرداری تحویل داده نشده است، هم زمان با تحویل منطقه به شهرداری شهرکرد ارائه خدمات آغاز می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد تقی جاپلقی شهردار شهرکرد بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه؛ اظهار کرد: باید بر اساس برنامه ای که تعریف شده کارهای اجرایی انجام شود، در حال حاضر استراتژی ۲۰ ساله شهر شهرکرد در دست اجرا است.
 
وی با اشاره به اینکه در سند چشم انداز آینده باید از تمام زوایای شهری این سند به روز رسانی شود گفت: در فرایند زمان ممکن تغییرات ایجاد شود، از تمام نقطه نظرات خصوصا نخبگان در این راه استفاده می شود.
 
جاپلقی با بیان اینکه همه تلاش ما بر این است که شهر بدون مانع ترافیکی داشته باشیم گفت: حذف سرعتگاه‌ها با فرهنگسازی امکان پذیر است
 
وی خاطر نشان کرد: سامان دهی کیوسک ها ضرورت دارد، همه آن ها باید متحدالشکل باشد .
 
شهردار شهرکرد  عنوان کرد: صدور مجوزها براساس معادلات علمی و شهرسازی است، ساماندهی نماها در ساخت و سازهای جدید باید ایجاد شود.
 
جاپلقی در بخش دیگر از صحبت های خود در خصوص مجروح شدن پاکبان اظهار کرد: شهرداری مسئولیتی در قبال پاکبان آسیب دیده ندارد، چراکه پاکبان ها نیروی شرکتی هستند، اما در عین حال هر کمکی از دست شهرداری برآید دریغ نمی کند.
 
وی خاطر نشان کرد: برج های دوقلو تا کنون تهدیدی برای شهرکرد بوده است،  تعداد طبقات این برج ها به ۱۳ طبقه کاهش خوهد یافت و خیابانی به منظور کاهش ترافیکی منطقه در ضلع جنوبی ایجاد می‌شود.
 
وی  گفت: نحوه انعقاد قراردادها با پیمکانکاران در گذشته اشتباه بوده است و این مسئله موجب طولانی شدن اجرای پروژه ها در سطح شهر شده است.
 
جاپلقی در پایان تشریح کرد:  «منظریه» به شهرداری تحویل داده نشده است، هم زمان با تحویل منطقه به شهرداری شهرکرد ارائه خدمات آغاز می‌شود.
 
انتهای پیام/ ۱۰۲ج


کد مطلب: 49432

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49432/منظریه-شهرداری-شهرکرد-تحویل-داده-نشد-هم-زمان-منطقه-ارائه-خدمات-آغاز-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir