کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک مخترع در گفتگو با جهانبین نیوز مطرح کرد؛

با نصب دیتالایگر ولتاژ کاتدیک خط لوله، دیگر نیاز به حضور اپراتور نیست

1 دی 1400 ساعت 10:35

هاشم نوروزی هفشجانی یکی از مخترعین در استان چهارمحال و بختیاری گفت:طرح دیتالایگر ولتاژ کاتدیک خط لوله در صنعت نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرد و با نصب آن دیگر نیازی به حضور اپراتور نیست.


هاشم نوروزی هفشجانی یکی از مخترعین در استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: دیتالایگر ولتاژ کاتدیک خط لوله در زمان مشخص و بصورت مداوم از طریق پیامک مقدار ولتاژ کاتدیک لوله را به اپراتور اعلام می کند.

وی تصریح کرد: هنگام کم یا زیاد شدن و همچنین قطع شدن ولتاژ کاتدیک لوله اپراتور را از وقوع خطر آگاه میسازد و موقعیت قسمت آسیب دیده را مشخص می کند.

نوروزی ادامه داد: این ماژول به منظور حفاظت بیشتر در کاتدیک لوله طراحی شده است که در هنگام وقوع مشکل و یا به سرقت رفتن این تست پوینت اپراتور را آگاه سازد و موقعیت را ارسال کند که بصورت مداوم اطلاعات را انتقال دهد.

وی با اشاره به اینکه این ماژول روی تست پوینت های خطوط انتقال گاز نصب می شود بیان داشت: با نصب این ماژول دیگر احتیاج به حضور اپراتور و اندازه گیری ولتاژ نمیباشد و بصورت مداوم ولتاژ را ارسال می کند.

نوروزی خاطر نشان کرد: این دستگاه در شرایط آب و هوایی مقاوم تر و نصب آن راحت تر و ضد سرقت است.

وی با اشاره به اینکه چنانچه این طرح به مرحله تجاری سازی برسد اشتغال زایی 300 نفر را به همراه دارد گفت: اگر زمین و سوله در اختیار ما قرار گیرد می توان آن را به تولیئد انبوه رساند.

نوروزی در پایان عنوان کرد: چنانچه استاندار سازی صورت گیرد این طرح تجاری سازی می شود اما در حال حاضر برای گرفتن استاندار به مشکل برخورده است که انتظار داریم مسئولین در این راستا حمایت های لازم را از ما دریغ نکنند.
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 49394

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49394/نصب-دیتالایگر-ولتاژ-کاتدیک-خط-لوله-دیگر-نیاز-حضور-اپراتور-نیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir