کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارائه دفتر كار، تسهيلات با كارمزد صفر درصد و خدمات مشاوره‌ای به واحدهای مستقر در مركز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهركرد

28 آذر 1400 ساعت 9:11

دفتر كار، تسهيلات با كارمزد صفر درصد و خدمات مشاوره‌ای به واحدهای مستقر در مركز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهركرد اختصاص داده می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مركز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهركرد به‌عنوان اولين مركز رشد چهارمحال و بختياري توسط بزرگترين مجموعه پژوهشي و آموزشي استان (دانشگاه شهركرد) از دي‌ماه 1386 آغاز به­‌كار كرده است.

در اين مركز ايده­‌هايی با قابليت تجاري‌سازي دانشجويان، فارغ التحصيلان، كارمندان و اساتيد دانشگاه شهركرد در حوزه هاي مختلف فني مهندسي، دامپزشكي، كشاورزي و محيط زيست، زيست فناوري و ژنتيك، شاخه هاي مختلف علوم انساني و حوزه هاي بين رشته اي مورد حمايت قرار مي گيرند.

واحدهاي مستقر در دو مرحله رشد مقدماتي و مرحله رشد، علاوه بر خدمات مشاوره اي، كارگاه‌هاي تخصصي حوزه­‌هاي تجاري سازي، اختصاص دفتر كار و تسهيلات پرداختي مصوب با كارمزد صفر درصد (مرحله پيش رشد تا سقف 50 و رشد تا سقف 300 ميليون ريال)، برطبق قرارداد منعقد شده با بانك مهر ايران، تسهيلات آني تا سقف 1 ميليارد ريال با كارمزد چهار درصد و بازپرداخت سه ساله دريافت مي­‌كنند.

علاوه بر اين، براي شركت هاي فناور مستقر كه در مراحل پاياني تجاري سازي خود قرار دارند تسهيلات با مبالغ بالاتر از طريق صندوق پژوهش و فناوري استان قابل پرداخت است.

با توجه به فراهم شدن چرخه كامل فناوري در دانشگاه شهرکرد، هسته ­هاي موفق معرفي شده از طريق مركز نوآوري دانشگاه،  علاوه بر اينكه بدون انجام مراحل داوري تشريفات اداري امكان استقرار در مركز را دارند، مي توانند تسهيلات مالي بيشتري از مركز رشد دريافت نمايند.

براي واحدهاي فناور كه اعضاي هيات علمي دانشگاه شهركرد در آنها حضور دارند، خدمات ويژه ازجمله تخفيف در هزينه استقرار و امتياز در آيين نامه پژوهانه مصوب دانشگاه شهرکرد در نظر گرفته مي شود.

تفاهم نامه اي هم با آزمايشگاه مركزي دانشگاه منعقد شده است كه بر طبق آن هزينه انجام آزمايشات و استفاده از كارگاه­هاي دانشگاه با تحفيف 50 درصد به واحدهاي فناور ارائه مي شود.

گفتنی است، در حال حاضر پنج واحد در مرحله رشد و 15 واحد در مرحله پيش‌رشد در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهرکرد مستقر می‌باشند كه از اين تعداد هشت مورد توسط اعضاي هيات علمي دانشگاه شهركرد، پنج مورد توسط دانشجويان و فارغ التحصيلان اين دانشگاه و بقيه به صورت آزاد اداره مي شوند.

 اكثر اين واحدها محصول و يا خدمت فناورانه خود را توليد نموده اند كه از اين تعداد 11 واحد در مرحله فروش محصول و اخذ مجوزهاي ورود به بازار قرار دارند و 53 نفر نيز در اين تيم‌ها مشغول فعاليت هستند.

در ليست واحدهاي خارج شده از مركز 45 شركت علاوه‌بر توليد محصول فناورانه، داراي قراردادهاي فروش با ارگان‌هاي مختلف خصوصي و دولتي و 13 مورد نيز جذب پارك علم و فناوري استان شده اند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس های زیر مراجعه و مکاتبه نمایند:
   سايت مركز رشد: www.sku.ac.ir/roshd         
   ايميل مركز رشد: skuti@sku.ac.ir
كانال اطلاع رساني مركز در شبکه های اجتماعی به آدرس: @sku_ti   
شماره تلفن مركز رشد: 32288212 الي 15
آدرس: شهركرد- مير آباد شرقي- بلوار امام خميني- بلوار 13 آبان- جنب مدرسه راهنمايي ميرداماد- كد پستي: 88

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 49374

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49374/ارائه-دفتر-كار-تسهيلات-كارمزد-صفر-درصد-خدمات-مشاوره-ای-واحدهای-مستقر-مركز-رشد-فناور-دانشگاه-شهركرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir