کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری؛

خدمت رسانی به مردم بی منت انجام شود

25 آذر 1400 ساعت 12:12

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روان سازی ارائه خدمت به مردم بسیار مهم است و مدیران در این خصوص وظیفه دارند بدون هیچ منتی خدمت‌رسانی به مردم را مدنظر قرار دهند.


به گزارش جهانبین نیوز; غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای اداری شهرستان اردل، اظهار کرد: هدف از سفر به این شهرستان این بود تا از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته قرار بگیریم و همچنین بتوانیم بر پیشرفت برنامه های سال ۱۴۰۰ نظارت کنیم.

 
وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از روند پیشرفت یا مشکلات پروژه‌های خود در شهرستان‌ها بازدید کنند و در جریان کم و کیف این طرح‌ها قرار گیرند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تفاهم نامه‌ای بین استاندار وقت و بنیاد برکت منعقد شده است، تلاش شود مشکلات بر سر راه این تفاهم نامه رفع تا باری از محرومیت این استان کاسته شود.
 
حیدری عنوان کرد: پیگیر پیشرفت پروژه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و... در شهرستان‌ها هستم و باید این طرح‌ها با سرعت مضاعف به نتیجه برسد.
 
وی با تاکید بر اینکه مشکلات استانی در سطح ملی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: ازجمله این موارد می‌توان به پیگیری تامین آب پایدار جهت شرب، کشاورزی و صنعت، رفع موانع ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری و... اشاره کرد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: روان سازی ارائه خدمت به مردم بسیار مهم است و مدیران در این خصوص وظیفه دارند بدون هیچ منتی خدمت‌رسانی به مردم را مدنظر قرار دهند.
 
حیدری بیان کرد: خدمت صادقانه برای برطرف شدن مشکلات مردم فلسفه وجودی مسؤولان است.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 49365

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49365/خدمت-رسانی-مردم-بی-منت-انجام-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir