کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر شعب بانک مهر ایران در چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرداخت 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در چهارمحال و بختیاری

24 آذر 1400 ساعت 14:48

مدیر شعب بانک مهر ایران در چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی این بانک به متقاضیان اعطا شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی توکلی مدیر شعب بانک مهر ایران در چهارمحال و بختیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه؛ اظهار کرد: این بانک با 530 شعبه در کشور با تاکید بر بانکداری اسلامی در راستای توانمندسازی اقشار مختلف جامعه، فقرزدایی و... تشکیل شد.
 
وی افزود: بانک مهر ایران علاوه بر پرداخت تسهیلات مختلف، اقداماتی همچون حمایت از مددجویان سازمان‌های مردم نهاد، توانمندسازی جوامع هدف و... را نیز در دستور کار خود دارد.
 
مدیر شعب بانک مهر ایران در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بالغ بر 48 هزار میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای شروع به کار بانک در این استان پرداخت شده است، ادامه داد: در سال 1400 نیز 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی این بانک به متقاضیان اعطا شده است.
 
توکلی با بیان اینکه از ابتدای آغاز به کار بانک مهر ایران 332 هزار فقره تسهیلات در چهارمحال  و بختیاری پرداخت شد که این تسهیلات امسال 45 هزار فقره است، عنوان کرد: این تسهیلات در قالب‌های همچون ازدواج، کمک به مددجویان کمیته امداد، اشتغال زایی، کالا کارت و... هستند.
 
وی با بیان اینکه بانکداری الکترونیک یا همان بانکداری بدون کاغذ به صورت عملیاتی در شعب بانک مهر ایران اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: گذار از بانکداری الکترونیک به سمت هوشمند و دیجیتال ازجمله برنامه‌های بانک است که اجرای آن دنبال می‌شود.
 
مدیر شعب بانک مهر ایران در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با هدف کمک به اقتصاد خانواده‌ها و همچنین حمایت و تامین مالی شرکت‌های تولیدکننده طرح کالا کارت از سوی این بانک اجرا شد، در این طرح مشتریان بدون سابقه حساب می‌توانند تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد 2 و 4 درصد دریافت کنند.
 
توکلی با تاکید بر اینکه اقلام خوراکی، پوشاک، لوازم خانگی، خدمات دندان‌پزشکی و... در قالب طرح کالا کارت به متقاضیان ارائه می‌شود، بیان کرد: عملکرد بانک مهر ایران چهارمحال و بختیاری در زمینه کالا کارت 513 میلیارد ریال است که 351 میلیارد ریال آن مربوط به سال 1400 است.
 
وی تاکید کرد: بانک مهر ایران در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی اقدام به اهدای تجهیزات پزشکی در دو مرحله به جهت مقابله با بیماری کرونا کرده است، که مجموعا اعتبار این کمک ها ۳۰ میلیارد ریال در کشور  و سهم چهارمحال و بختیاری در دو مرحله ۱۰ میلیارد ریال است.

 
مدیر شعب بانک مهر ایران در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: این بانک یک هزار و 200 میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرده است که 400 میلیارد ریال آن مربوط به سال 1400 است.
 
توکلی تصریح کرد: همچنین تسهیلات کمیته امداد تبصره 16 پرداخت شده از سوی بانک مهر ایران چهارمحال و بختیاری 225 میلیارد ریال است که 81 میلیارد ریال آن مربوط به امسال است.
 
وی افزود: پرداخت 80 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان بهزیستی، 209 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی و یک هزار و 435 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی حمایتی بانک از دیگر اقدامات بانک مهر ایران چهارمحال و بختیاری است.
 
انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 49356

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49356/پرداخت-15-هزار-میلیارد-ریال-تسهیلات-متقاضیان-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir