کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

واکسیناسیون بیش از 80 درصد دانش‌آموزان/ مهم‌ترین معضل مدارس، سرویس بهداشتی آن‌ها است

24 آذر 1400 ساعت 13:15

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: 89.6 درصد از دانش‌آموزان و 96.5 درصد از فرهنگیان این استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در ستاد مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: 89.6 درصد از دانش‌آموزان و 96.5 درصد از فرهنگیان این استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
 
وی افزود: به دنبال تکمیل واکسیناسیون معلمان و دانش‌آموزان در چهارمحال و بختیاری هستیم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این استان با توجه به شرایط آب و هوایی آن و اینکه در فصول سرد سال قرار داریم تهوه مدارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، در مدارس به علت سردی هوا نمی‌توان پنجره‌ها را گشود.
 
قائدامینی عنوان کرد: در چهارمحال و بختیار 7 هزار و 200 کلاس درس نیازمند دستگاه تهویه هستند و برای انجام این مهم اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال لازم است.
 
وی یکی دیگر از چالش‌های مدارس چهارمحال و بختیاری همزمان با بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی را کمبود نیروی خدمتگزار در مدارس  دانست و گفت: در حال حاضر نیازمند نیروی خدمتگزار به صورت دو شیفت برای ضدعفونی و گندزدایی کلاس‌های درس و محیط مدرسه هستیم که نیرو برای این اقدامات کم است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سرویس بهداشتی در مدارس ان استان یکی از معضلات اساسی است، در برخی از مدارس در این خصوص مشکل داریم این در حالی ست که در بعضی دیگر از مدارس حتی سرویس بهداشتی وجود ندارد.
 
انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 49354

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49354/واکسیناسیون-بیش-80-درصد-دانش-آموزان-مهم-ترین-معضل-مدارس-سرویس-بهداشتی-آن-ها

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir