کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر گفتمان مجازی توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری:

کمبود آب؛ مساله جدی که آینده چهارمحال و بختیاری را نابود می کند

24 آذر 1400 ساعت 9:58

سید معبود ستوده دبیر گفتمان مجازی توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری گفت: مساله جدی که آینده استان چهارمحال و بختیاری را تهدید می کند کمبود آب است بنابراین در اولین تجربه مجازی ما هم این موضوع را طرح کردیم.


به گزارش جهانبین نیوز؛اولین گفتمان مجازی توسعه و پیشرفت استان چهارمحال و بختیاری با موضوع " بررسی آخرین وضعیت آب استان " برگزار شد.
 
سید معبود ستوده دبیر این گفتمان با اشاره به اینکه هم استانی های چهارمحال و بختیاری های مقیم تهران همواره دغدغه مسائل مشکلات استان خود را داشته اند واین انتظار نیز از سوی هموطنان ما در استان برای حمایت و کمک به حل این مسائل وجود داشته است افزود : جهت تسهیل ارتباط با صاحب نظران و کارشنان این حوزه و مدیران و مسئولین استان برای اولین تجربه این نشست در فضای مجازی برگزار که از نگاه میهمانان تالار مورد قبول و خواستار تداوم آن شدند.
 
وی با تاکید بر نقش و تأثیرگذاری نخبگان استان در برنامه ریزی صحیح برای آینده استان و کشور تصریح کرد :مشکلات استان زیاد است بیکاری،مهاجرت،صنایع نیمه جان ،توسعه نیافتگی،راهها و... اما مساله جدی که آینده استان را تهدید می کند  کمبود آب است بنابراین در اولین تجربه مجازی ما هم این موضوع را طرح کردیم.
 
وی با اشاره به اینکه جمعیت هم استانی های چهارمحال و بختیاری مقیم تهران در هر موقعیت و فرصتی از خواستگاه بحق مردم نجیبمان دفاع نموده و خواهد نمود گفت: امیدوارم این گفتمان آغازی باشد برای تعامل بیشتر و بهتر نخبگان خارج از استان با مسوولین استانی و کشوری در راستای رفع موانع و مشکلات سرزمین مادریمان.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 49352

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49352/کمبود-آب-مساله-جدی-آینده-چهارمحال-بختیاری-نابود-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir