کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

برف و باران در راه است/ ورود سامانه بارشی از روز جمعه به چهارمحال و بختیاری

24 آذر 1400 ساعت 8:48

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از روز جمعه سامانه بارشی جدیدی وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود که تا اواسط هفته آینده روز دوشنبه در سطح استان فعالیت دارد.


مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برای امروز و فردا جو استان نسبتا پایدار است و پدیده جوی خاصی را نخواهیم داشت.
 
وی افزود: از روز جمعه سامانه بارشی جدیدی وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود که تا اواسط هفته آینده روز دوشنبه در سطح استان فعالیت دارد.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بارش‌ها از بعد از ظهر روز جمعه در شهرستان کوهرنگ آغاز و به تدریج و تا اواخر وقت روز جمعه اکثر نقاط استان تحت تاثیر این سامانه قرار می‌گیرد.
 
چراغ‌پورعنوان کرد: برای روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود، ضمن اینکه وزش باد نسبتا شدید نیز دور از انتظار نیست.
 
وی خاطرنشان کرد: به لحاظ دمایی شهرکرد با ثبت حداقل دمای 2 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین و لردگان نیز با ثبت حداکثر دمای 19 درجه سانتی گراد گرم‌ترین ایستگاه در چهارمحال و بختیاری بودند.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دمای فعلی شهرکرد 2 درجه سانتی گراد زیر صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 5 درجه سانتی گراد افزایش داشته است و رطوبت هم برای امروز صبح در شهرکرد 61 درصد گزارش شده است.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 


کد مطلب: 49350

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49350/برف-باران-راه-ورود-سامانه-بارشی-روز-جمعه-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir