کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با معرفی نفرات برتر؛

نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری به کار خود خاتمه داد

27 آبان 1400 ساعت 0:02

مدیر کل فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری گفت: نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ فرانک کبیری مدیر کل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری در  نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری اظهار کرد: شهر هفشجان به عنوان قطب جوش ایران نامگذاری و دبیرخانه المپیاد جوش کشور به این شهر داده شده است و  اردوی تیم مهارت جوشکاری نیز در این شهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری با رقابت مهارت‌آموزان رشته جوشکاری از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، قزوین، مرکزی، کردستان و چهارمحال و بختیاری از ۲۲ تا ۲۶ آبان‌ماه به میزبانی شهر هفشجان برگزار شد تصریح کرد:  نفرات برتر به مسابقات جهانی اعزام می شوند.

کبیری بیان داشت:  ظرفیت این شهر در حوزه جوشکار و حضور استادکاران ماهر بسیار زیاد است، این شهر ظرفیت برگزاری مسابقات مختلف در حوزه جوش و همچنین برگزاری اردوهای مهارتی را دارد.
وی خاطر نشان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در بخش‌های جوشکاری آرگون، جوشکاری با قوس الکتریکی دستی، جوشکاری co۲ برروی قطعات کربن استیل، آلومینیوم و استنلس به  مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند.

کبیری در پایان بیان داشت:  بیش از ۷۰درصد جمعیت شهر هفشجان در حوزه جوش فعال هستند، این شهر با سرمایه‌گذاری بیشتر، به کانون تربیت مربی و همچنین متخصصان صنعت جوش کشور تبدیل می شود.

به گزارش جهانبین نیوز؛ در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت دررشته جوشکاری امین آهنگرکانی از استان مازندران مقام اول، حسین سعیدی از استان قم مقام دوم و سید دانش موضوی ده‌موری از خوزستان و ساسان محمدی آرندان از کردستان به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

جواد گنجی از قزوین، علی صادقی از اصفهان و فاطمه فتحی هفشجانی از استان چهارمحال و بختیاری دیپلم افتخار این  دوره از مسابقات را کسب کردند.

لازم به ذکر است در این برنامه از پیشکسوتان، استادکاران و خانواده های شهدای صنعت نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
 


کد مطلب: 49103

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49103/نوزدهمین-دوره-مسابقات-ملی-مهارت-رشته-جوشکاری-کار-خود-خاتمه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir