کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای شهر هفشجان:

صنعتگران هفشجانی چرخ صنعت ایران را میچرخانند/ضرورت راه اندازی هنرستان فنی و حرفه ای صنعت جوش در هفشجان

26 آبان 1400 ساعت 23:32

رجبعلی کیوانی رئیس شورای شهر هفشجان گفت: صنعتگران هفشجانی افراد زحمتکشی هستند که چرخ صنعت ایران را میچرخانند، صنعت ایران به دست این قیور مردان ساخته شده اما هیچ نام و نشانی از آن ها ثبت و ضبط نشده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ رجبعلی کیوانی رئیس شورای اسلامی شهر هفشجان در اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری اظهار کرد: صنعتگران هفشجانی افراد زحمتکشی هستند که چرخ صنعت ایران را میچرخانند، صنعت ایران به دست این قیور مردان ساخته شده اما هیچ نام و نشانی از آن ها ثبت و ضبط نشده است.
 
وی تصریح کرد: صنعتگران زیادی در راه خدمت به این کشور جان خود را از دست داده اند چه آن هایی که در سرخس پر پر شده اند و چه آن هایی که بی گناه در دیاله عراق به دست تکفیری ها به شهادت رسیدند.
 
کیوانی ادامه داد: صنعتگران ما بی وقفه و به دور از خانواده های خود با سختی و مشقت فراوان تلاش می کنند تا ایران ما سربلند و سرافراز باشد.
 
وی یادآور شد: نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری با همکاری ادارات مختلف بلاخص سازمان فنی و حرفه ای در شهر هفشجان برگزار شد.
 
کیوانی بیان داشت: خواسته ما از حسینی نیا رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در این است که هنرستان فنی و حرفه ای صنعت جوش را در هفشجان راه اندازی کنند ، شهدای فنی و حرفه ای را به شهدای صنعت تغییر دهند و یک رشته تخصصی جوش برای جوانان در نظر گرفته شود.
 
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه مسابقات المپیاد جوش با کیفیت خوبی برگزار شد گفت: امید است مشکل کمپین جوشکاری نیز مرتفع شود و شهر هفشجان نیز به عنوان بیس المپیاد جوش شناخته شود.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
 


کد مطلب: 49102

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49102/صنعتگران-هفشجانی-چرخ-صنعت-ایران-میچرخانند-ضرورت-راه-اندازی-هنرستان-فنی-حرفه-جوش-هفشجان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir