کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امور استان های ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش؛

ضرورت فراهم شدن تمامی زیر ساخت های تدریس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری

25 آبان 1400 ساعت 18:59

حجت الاسلام حسین درودی گفت:باید گذشته را درست شناخت و از تجربه ها درس گرفت و بایداز راهبرد بیانیه گام دوم انقلاب بدرستی استفاده کرد،اگر از این راهبرد غفلت شود دروغ ها به جای حقیقت خواهند نشست و آینده مورد تهدید های ناشناخته قرار خواهد گرفت.


به گزارش جهانبین نیوز ؛حجت الاسلام حسین درودی معاون امور استان های ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش کشور در جلسه کمیته استانی همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در محضر نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: امروز صبح در مدرسه منظریه رونمایی از کتاب لندی صورت پذیرفت و این یک اتفاق کشوری است.

وی تدریس بیانیه گام دوم انقلاب را توصیه کرد و افزود: باید گذشته را درست شناخت و از تجربه ها درس گرفت و بایداز راهبرد بیانیه گام دوم انقلاب بدرستی استفاده کرد،اگر از این راهبرد غفلت شود دروغ ها به جای حقیقت خواهند نشست و آینده مورد تهدید های ناشناخته قرار خواهد گرفت.

درودی در ادامه ضمن معرفی کتاب عهد مشترک تصریح کرد: در مورد امام بزرگوار که شاگرد این مکتب و دنباله رو انبیاء می باشد همین معنا صدق می کند خود امام برجسته ترین شاخص هاست ، رفتار و کردار امام خود نشان گر این مطلب است ، وصیت نامه امام آشکارا همه ما فی ازمیر امام را برای آینده انقلاب تبیین می کند.

وی عنوان کرد:نباید اجازه داد شاخص های امام خمینی (ره) غلط و بد تبیین شود یا پنهان بماند،اگر این شاخص ها بد تبیین یا بد ارائه شود مانند آن است که یک قطب نما را در یک راه از دست بدهیم یا از کار بیافتد.

وی همچنین ابراز کرد: مقام معظم رهبری در اربعین جهاد تبیین را خواست و گفت حقایق باید انتشار داده شود.

حجت الاسلام درودی ضمن اینکه باید بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تدریس شود به حجت الاسلام نکونام گفت: در این جلسه باید تصویب شود تا کتاب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در مدارس تدریس شود و اساتید هم از قم آماده هستند تا به استان اعزام شوند.

وی در پایان ضمن اینکه این درسنامه 14 موضوع ، 7 دستاورد و 7 توصیه دارد ابراز کرد : درسنامه هزار پاوری برای اساتید داخل استان آماده است و می توانیم ارائه دهیم تا طی یک بازه زمانی سهم هر فرد در تدریس این درس مشخص گردد.

انتهای پیام/1030 ج
 


کد مطلب: 49093

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49093/ضرورت-فراهم-شدن-تمامی-زیر-ساخت-های-تدریس-بیانیه-گام-دوم-انقلاب-اسلامی-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir