کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان کوهرنگ:

اسکان در چادر زلزله‌زدگان با وجود هوای سرد، جوابگو نیست

25 آبان 1400 ساعت 10:38

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با سرد شدن هوا دیگر اسکان در چادر برای زلزله‌زدگان جوابگو نیست، اگرچه مردم همکاری خوبی داشتند و تا جایی که امکان داشت منازل خالی خود را در اختیار آسیب دیدگان از زلزله قرار دادند.


مرتضی زمان پور فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بعد از وقوع زمین لرزه در این شهرستان، دستگاه‌های مختلف همچون بنیاد مسکن در حال انجام اقدامات برای اسکان سریع‌تر زلزله‌زدگان هستند.
 
وی افزود: با سرد شدن هوا دیگر اسکان در چادر برای زلزله‌زدگان جوابگو نیست، اگرچه مردم همکاری خوبی داشتند و تا جایی که امکان داشت منازل خالی خود را در اختیار آسیب دیدگان از زلزله قرار دادند.
 
فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: در بخش‌های بازفت، صمصامی و مرکزی در این شهرستان ستادهای بازسازی مناطق زلزله‌زده راه‌اندازی شده است، برخی از ساختمان‌ها نیز با همکاری مردم در حال بازسازی است.
 
زمان پور عنوان کرد: اعتبارات هیات دولت برای بازسازی مناطق زلزله زده هنوز تخصیص داده نشده اما از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی مصالح ساختمانی خریداری شده و عملیات بازسازی در حال اجرا است.
 
وی خاطرنشان کرد: برخی از مردم ترجیح می‌دهند بازسازی منازل خود را به فصول گرم سال موکول کنند اما از آنجایی که برای بازسازی مناطق زلزله‌زده فرصت چهار ماهه مشخص شده است، لذا باید در این زمان مراحل اولیه ساخت و ساز آغاز شود.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 49091

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49091/اسکان-چادر-زلزله-زدگان-وجود-هوای-سرد-جوابگو-نیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir