کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش‌و‌پرورش استان خبر داد؛

درخشش دانش‌آموزان چهارمحال‌و‌بختیاری در المپیاد علمی دانش‌آموزی علوم زمین

25 آبان 1400 ساعت 12:27

دانش آموزان استان محمدامین منزوی چالشتری و راضیه کاظمی به ترتیب موفق به کسب مدال طلا و نقره در المپیاد علوم زمین در سال تحصیلی 1399-1400 شدند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان استان چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: دانش آموزان محمد امین منزوی چالشتری از آموزشگاه "آریو مصلی‌نژاد" ناحیه یک شهرکرد و راضیه کاظمی از آموزشگاه "فروغ دانش" شهرستان اردل در المپیاد علوم زمین موفق به کسب مدال های طلا و نقره کشوری شدند.

فاطمه رئیسی ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموزان و جامعه فرهنگیان استان تاکید کرد: بدون شک این موفقیت‌ها با تلاش و پشتکار این دانش آموزان و برنامه ریزی و پیگیری مدیران ارجمند و دبیران محترم و حمایت خانواده های ایشان رقم خورده است.

لازم به ذکر است المپیادهای علمی دانش آموزی کشور در سال تحصیلی 1400-1399 در 12 عنوان فیزیک، سلول های بنیادی، زیست شناسی، ریاضی، کامپیوتر، جغرافیا، علوم زمین، نجوم و اختر فیزیک، اقتصاد و مدیریت، ادبی ، تفکر و کارآفرینی و شیمی برگزار گردید. در مرحله اول 1451 دانش آموز استان به رقابت پرداختند که از این تعداد 173 نفر به مرحله دوم راه یافتند و از شرکت کنندگان مرحله دوم تعداد 4 نفر به مرحله نهایی تابستان رسیدند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 49088

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49088/درخشش-دانش-آموزان-چهارمحال-و-بختیاری-المپیاد-علمی-دانش-آموزی-علوم-زمین

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir