کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز فعالیت بارشی در چهارمحال و بختیاری از امروز

25 آبان 1400 ساعت 9:21

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از اواسط امروز یک سامانه بارشی سرد وارد استان می‌شود و تا روز چهارشنبه فعال است.


مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از اواسط امروز یک سامانه بارشی سرد وارد استان می‌شود و تا روز چهارشنبه فعال است.

وی با باین اینکه طی فعالیت این سامانه بارش باران و در ارتفاعات بارش برف، رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید و مه و کاهش دید دور از انتظار نیست افزود: این سامانه قالب مناطق استان به‌ویژه شهرستان‌های کوهرنگ، بن، اردل و بخش‌هایی از مناطق فارسان و کیار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

چراغ‌پور یادآور شد: لغزندگی سطح جاده‌ها به‌ویژه در گذرگاه‌های کوهستانی، کولاک برف در ارتفاعات برف‌گیر و کاهش دید و مه در مدت فعالیت این سامانه وجود دارد.


وی تاکید کرد: عدم تردد و عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، خودداری از صعود به ارتفاعات (به ویژه عشایر منطقه کوهرنگ) و انجام فعالیت‌های کوهنوردی به‌ویژه در مناطق یاد شده، احتیاط در عبور از جاده‌های کوهستانی و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و سایر اقدامات پیشگیرانه در این مدت اهمیت دارد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 49083

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49083/آغاز-فعالیت-بارشی-چهارمحال-بختیاری-امروز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir