کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب نمازجمعه شهرکرد

دولت در تلاش است که اصلاحات اقتصادی ایجاد کند، جلوی گرانی‌ها را بگیرد و تورم را مهار کند/مردم باید با صبوری خود دولت را یاری دهند

21 آبان 1400 ساعت 15:26

خطیب نمازجمعه شهرکرد گفت: دولت در تلاش است که اصلاحات اقتصادی ایجاد کند و جلوی گرانی‌ها را بگیرد و تورم و مشکلات معیشتی که مردم با آن درگیر هستند را مهار کند،مردم باید با صبوری خود دولت را یاری دهند.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد  اظهار داشت: دولت در تلاش است که اصلاحات اقتصادی ایجاد کند و جلوی گرانی‌ها را بگیرد و تورم و مشکلات معیشتی که مردم با آن درگیر هستند را مهار کند.

وی ادامه داد: هر چند دولت نقش خود را در این مسیر به خوبی ایفا می‌کند ،اما هستند دست‌هایی که با به خطر افتادن منافع آن‌ها در مسیر اصلاحات اقتصادی ، کارشکنی می‌کنند اما مردم باید با صبوری خود دولت را یاری دهند.

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز  باید با تزریق امید در جامعه و کمک به دولت موانع اقتصادی را از پیش رو برداشت

نماینده، ولی فقیه در استان به برگزاری اجلاس اساتید حوزه‌های علمیه استان اشاره کرد و گفت: این نشست با هدف ارتقای کمی و کیفی حوزه‌های علمیه استان تشکیل شده و خوشبختانه دستاورد‌های خوبی برای کاربردی و تخصصی شدن حوزه‌ها به ارمغان داشته است

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: حوزه‌های علمیه با پشتوانه‌های مردمی اداره شده و استقلال خود را در عمل به وظایف هدایتی، آموزشی، نظارتی و تبلیغی حفظ کرده است.

وی افزود: افتخار بزرگ حوزه‌های علمیه این است که هیچ گاه دولتی نبوده اند و استقلال خود را درهر شرایطی حفظ کرده اند.
 
امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به ۲۴ آبان آغاز هفته کتاب و کتابخوانی از جایگاه نامناسب کتابخوانی در بین مردم انتقاد کرد و گفت: کتاب در جامعه ما جایگاه خود را ندارد و اقبال مناسبی نسبت به خواندن کتاب وجود ندارد.

نکونام با بیان اینکه کتاب و از آن جمله کتاب آسمانی قرآن در بین مردم مهجور است، اظهار داشت: مشوقی برای کتاب و کتابخوانی وجود ندارد این در حالی است که باید برای تقویت این فرهنگ در جامعه سرمایه‌گذاری کرد.

وی با تاکید بر اینکه کتابخوانی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بسیاری از افراد اطلاعات خود را از فضای مجازی کسب می کنند و با سرگرم بودن به این فضا آگاهی‌هایی را کسب می‌کنند که بسیاری از آن ناروا است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از خطبه‌ها با تسلیت دهم ربیع‌الثانی وفات حضرت معصومه(س)، افزود: این بانوی مکرم اسلام الگوی شایسته‌ای برای بانوان به ویژه دختران جامعه است.

انتهای پیام/1027ج
 


کد مطلب: 49056

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49056/دولت-تلاش-اصلاحات-اقتصادی-ایجاد-کند-جلوی-گرانی-ها-بگیرد-تورم-مهار-مردم-باید-صبوری-خود-یاری-دهند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir