کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف 250 کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری

20 آبان 1400 ساعت 11:18

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ماموران نیروی انتظامی در پلیس مواد مخدر استان اخبار و اطلاعاتی را دال بر فعالیت قاچاق و توزیع مواد مخدر را دریافت کردند گفت: طی عملیات صورت گرفته هفت نفر اعضای باند دستگیر و 250 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار منوچهر امان‌الهی فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس آگاهی استان به دنبال وقوع برخی سرقت‌ها در حوزه‌های مختلف با فعال کردن تیم‌ها موضوع پیگیری و به‌طور جد در دستور کار قرار گرفت.
 
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طی این عملیات در چند روز گذشته 17 سارق دستگیر شد.
 
وی با اشاره به سرقت از انبار یکی از ادارات دولتی به ارزش 15 میلیارد ریال افزود: به دنبال این سرقت دو نفر سارق دستگیر شدند، همچنین طرح کنترل و بررسی ضایعاتی‌ها و صنوف مرتبط با پیگیری‌هایی که صورت گرفت هشت نفر سارق و مال‌خر دستگیر شدند.


 
امان‌اللهی ادامه داد: بیش از 15 میلیارد ریال ارزش اموالی است که تاکنون ضبط شده است و سایر سرقت‌هایی که در حوزه‌های مختلف داشتیم با پیگیری ماموران نیروی انتظامی هفت نفر سارق را دستگیر و به ۵۸ فقره انواع سرقت‌ها تا امروز اعتراف کردند.
 
وی با اشاره به اینکه ماموران نیروی انتظامی در پلیس مواد مخدر استان اخبار و اطلاعاتی را دال بر فعالیت قاچاق و توزیع مواد مخدر را دریافت کردند خاطرنشان کرد: طی عملیات صورت گرفته هفت نفر اعضای باند دستگیر و 250 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
 


امان‌اللهی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 31 درصد کشفیات انواع موادمخدر افزایش داشتیم یادآور شد: در حوزه دستگیری قاچاقچیان، تولیدکنندگان و خرده‌فروشان بالغ بر 50 درصد افزایش دستگیری داریم.
 
وی تاکید کرد: امروز موضوع اعتیاد از معضلات جهانی است و جوامع مختلف و از جمله درصدی از جوامع ایران مبتلا به اعتیاد هستند.
 
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: مبارزه با مواد مخدر عزم ملی و توجه میژه نیاز دارد و باید دستگاه‌های مرتبط با عمل به وظیفه و تکلیف خود از گسترش بیشتر آن پیشگیری کنند و خانواده‌ها و افرادی که توان و قابلیت دارند خود را مسئول بدانند و در بحث پیشگیری و آگاهی‌بخشی به نوجوانان و جوانان اقدام شود.
 
انتهای پیام/1026ج  


کد مطلب: 49052

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49052/انهدام-یک-باند-قاچاق-مواد-مخدر-کشف-250-کیلوگرم-تریاک-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir