کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کارخانه خمیرمایه چهارمحال و بختیاری:

با اجرای پروژه ویناس بخشی از بازار جهانی به کلارمایه اختصاص داده شود

19 آبان 1400 ساعت 9:56

سید علی هاشمی مدیر کارخانه خمیر مایه چهارمحال و بختیاری گفت:
انتظار داریم با اجرای پروژه ویناس، بخشی از بازار جهانی این محصول را به کلارمایه اختصاص می دهیم.


سید علی هاشمی مدیر کارخانه خمیر مایه چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال این هستیم که با اجرای پروژه ویناس، علاوه بر رفع مشکلات محیط زیستی این کارخانه، بخشی از بازار جهانی این محصول را به کلارمایه اختصاص دهیم.

سید علی هاشمی در گفتگو با جهانبین نیوز؛ گفت: به دنبال این هستیم که با اجرای پروژه ویناس، علاوه بر رفع مشکلات محیط زیستی این کارخانه، بخشی از بازار جهانی این محصول را به کلارمایه اختصاص دهیم.

مدیر کارخانه خمیرمایه چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی های اقتصادی نشان می دهد، میزان مصرف ویناس در دنیا طی دهه آینده 5 . 4 درصد افزایش خواهد داشت و عمده این مصرف در بخش تولید کودهای کشاورزی است.

هاشمی افزود: با توسعه فناوری های نوین، روش های جدید استفاده از ویناس به منظور تولید محصولات با ارزش در دست توسعه هستند و قصد داریم بخشی از این بازار جدید را به کارخانه کلارمایه چهارمحال و بختیاری اختصاص دهیم.

وی در پایان گفت: در آینده ای نزدیک با بهره برداری از فاز اول پروژه تولید ویناس کارخانه خمیرمایه، علاوه بر کاهش آلودگی، شاهد درآمد قابل توجه از فروش محصول ویناس خواهیم بود که به رونق اقتصادی منطقه کمک خواهد کرد.
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 49037

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49037/اجرای-پروژه-ویناس-بخشی-بازار-جهانی-کلارمایه-اختصاص-داده-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir