کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل اداره آب و فاضلاب شهر کیان خبر داد

پایان آبرسانی سیار به شهر کیان/ رفع مشکل آب شرب اهالی، با حفر چاه

18 آبان 1400 ساعت 12:33

مدیرعامل اداره آب و فاضلاب شهر کیان از پایان آبرسانی سیار در این شهر خبر داد و گفت: با وارد مدار نمودن هشتمین چاه حفر شده در شهر کیان تغذیه مخازن ذخیره آب آشامیدنی بوسیله تانکر سیار به پایان رسید.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی یدالهی مدیرعامل اداره آب و فاضلاب شهر کیان از پایان دادن به آبرسانی سیار در این شهر خبر داد.

وی گفت: با وارد مدار نمودن هشتمین چاه حفر شده در شهر کیان تغذیه مخازن ذخیره آب آشامیدنی بوسیله تانکر سیار به پایان رسید.

یدالهی افزود: پس از حفر و تجهیز چاهی به عمق 80 متر در شهر کیان با آبدهی 16 لیتر بر ثانیه کمبود آب شرب اهالی بر طرف گردید.

مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری باین داشت: همچنان نیازمند همراهی مردم شهرکیان هستیم تا با مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب فرزندان خود در آب و فاضلاب را یاری نمایند و بتوانیم این پاییز کم بارش را نیز پشت سر بگذاریم.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را 5 میلیارد ریال اعلام نمود و ضمن تشریح سختی‌های تامین، حفر و تجهیز آب آشامیدنی افزود: حفاری 60 متر از این چاه هشتاد متری که 90 روز به طول انجامید در سنگ انجام شده است.

مدیرعامل اداره آب و فاضلاب شهر کیان در پایان گفت: پس از اتمام حفاری و انجام پمپاژ آزمایشی، آزمایش‌های لازم میکروبی و شیمیایی بر روی آب استحصالی انجام شد و پس از تاییدیه‌های کیفی آب چاه مذکور طی مراسمی با حضور امام جمعه محترم حجه الاسلام خدابنده، شهردار شهرکیان، اعضای شورای اسلامی شهرکیان، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای استان و جمعی از اهالی مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/1026ج

 


کد مطلب: 49033

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/49033/پایان-آبرسانی-سیار-شهر-کیان-رفع-مشکل-آب-شرب-اهالی-حفر-چاه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir