کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

ایثارگران پیشتازان اعتقادی و سیاسی انقلاب اسلامی ایران هستند

13 آبان 1400 ساعت 14:33

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایثارگران پیشتازان اعتقادی و سیاسی انقلاب اسلامی ایران هستند، معدود کسانی که خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب فدا کردند.


به گزارش جهانبین نیوز؛  امیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر امروز در همایش ایثارگران و جامعه هدف چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، روزی که کودکان و نوجوانان به میدان آمدند، در خون خود غلتیدند تا امام راحل را یاری کنند. 

 
وی با اشاره به اینکه وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که نگذاریم شهدا به فراموشی سپرده شوند، افزود: برخی از ایثارگران درخواست هایی دارند که علی رغم آنکه به حق است اما قانون نشده است. 
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: باید مسیرها و راهکارها اصلاح شود، اگر قرار است مسئله شغل و مسکن ایثارگران حل شود باید برای همه خانواده های شهدا و ایثارگران حل شود. 
 
قاضی زاده عنوان کرد: در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران سامانه ای طراحی شده است تا افراد جویای کار در آن ثبت نام کنند، بعد از این با انجام امتحان و مصاحبه های روانشناسی و مدیریتی افراد صاحب صلاحیت انتخاب می شوند و برای تصدی پست به دستگاه ها و نهاد ها معرفی می شوند. 
 
وی خاطرنشان کرد: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به دنبال هوشمندسازی خدمات برای ارائه به ایثارگران است تا از طریق یک گوشی تلفن همراه بتوانند امورات خود را انجام دهند. 
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: ایثارگران پیشتازان اعتقادی و سیاسی انقلاب اسلامی ایران هستند، معدود کسانی که خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب فدا کردند. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج


کد مطلب: 48995

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48995/ایثارگران-پیشتازان-اعتقادی-سیاسی-انقلاب-اسلامی-ایران-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir