کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

12 آبان 1400 ساعت 10:00

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در چهارمحال و بختیاری با حضور برخی از مسئولین برگزار شد.


یاسر بیاتی مسئول سازمان فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال توسط سازمان فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری با همکاری آموزشکده فنی و حرفه ای دختران شهرکرد هم زمان با سراسر کشور از 12 تا 14 آبان ماه در این استان برگزار شد.
 
وی با اشاره به اینکه رویداد در سه بخش پویانمایی، بازی های ویژه تلفن همراه و  نرم افزارهای ویژه تلفن همراه برگزار می‌شود، افزود: شرکت برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره می‌توانند در این رویداد حضور داشته باشند.

بیاتی با بیان این‌که افتتاحیه رویداد ۱۲ آبان ماه راس ساعت هشت صبح آغاز می‌شود، عنوان کرد: ۱۱ آبان‌ماه تیم‌های شرکت کننده در محل برگزاری رویداد مستقر می‌شوند و ۱۲ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور موضوعات رویداد اعلام و شرکت کنندگان به رقابت می‌پردازند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در یک رزمایش ۴۸ ساعته به رقابت می‌پردازند، تصریح کرد: تیم‌های شرکت کننده ۴۸ ساعت در این رزمایش حضور دارند و خروج از محل برگزاری رویداد ممنوع است و در پایان، تولیدات مورد داوری قرار می‌گیرد و در اختتامیه مراسم تیم‌های برگزیده اعلام می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: به تیم‌های برگزیده هر بخش جوایز نفیسی اهدا و به مسابقات کشوری که ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه در تهران برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

بیاتی شناسایی افراد متخصص در حوزه تولیدات دیجیتال، توانمندسازی و ایجاد اشتغال را از مهم‌ترین اهداف برگزاری رویداد برشمرد و گفت: در پایان این رقابت فشرده، تیم‌های برگزیده در این سه بخش معرفی و محصولات آن‌ها با هدف تجاری‌سازی و افزایش ظرفیت اشتغال جبهه انقلاب اسلامی، مورد حمایت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 48976

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48976/سومین-رویداد-تولید-محتوای-دیجیتال-بسیج-چهارمحال-بختیاری-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir