کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری:

شورای ائتلاف در حال آسیب شناسی و بازسازی ساختار/ نیروهای انقلاب برای موفقیت دولت همت کنند

9 آبان 1400 ساعت 13:21

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری گفت: شورای ائتلاف در حال آسیب‌شناسی و بازسازی ساختار است تا قبل از رسیدن به انتخابات پیش‌رو بازسازی لازم در استان‌ها صورت گیرد.


مهدی حامدی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ از  همایش دو روزه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و برگزاری جلسۀ اعضای شوراهای ائتلاف استانها با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خبر داد و گفت: در این همایش دو روزه به واکاوی ساختار شورای ائتلاف و چگونگی یاری رساندن به دولت سیزدهم سپری شد.

وی تصریح کرد: «آیت‌الله رئیسی بهره‌مندی از نظرات دلسوزان را سرمایۀ ارزشمندی برای دولتمردان دانست و در پایان نیز دو مطالبه، کمک و ارائۀ طرح‌ها و پیشنهاداتی که منجر به اصلاح فرآیندها و همچنین معرفی و پیشنهاد اشخاص دارای روحیۀ تحول‌آفرینی ر از اعضای شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب خواست.

حامدی بیان داشت: شورای ائتلاف نخستین بار به دعوت و همت و راهنمایی آیت‌الله رئیسی شکل گرفت، لذا این شورا امانتی است که به همت ایشان در اختیار ما قرار گرفته است.

وی یادآور شد:شورای ائتلاف در حال آسیب‌شناسی و بازسازی ساختار است تا قبل از رسیدن به انتخابات پیش‌رو بازسازی لازم در استان‌ها صورت گیرد.

حامدی در پایان افزود: این شورا متعلق به همه نیروهای دلسوز انقلاب است و همه نیروهای انقلاب باید برای موفقیت دولت و رفع مشکلات مردم کمک کنند.
 
انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 48963

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48963/شورای-ائتلاف-حال-آسیب-شناسی-بازسازی-ساختار-نیروهای-انقلاب-موفقیت-دولت-همت-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir