کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری؛

زلزله صبح امروز در چلگرد خسارت جانی نداشت/ ارزیابی خسارت های وارده نیازمند وقت است

12 مهر 1400 ساعت 8:30

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود اینکه زلزله تلفات جانی نداشت ولی عده ای زخمی شدند و به واحدهای مسکونی و تاسیسات خسارت هایی وارد شده که در حال ارزیابی آن هستیم.


اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛  اظهار کرد: ساعت 6 و 10 دقیقه صبح در مرز بین این استان و خوزستان در منطقه چلگرد شهرستان کوهرنگ در عمق 10 کیلومتری زمین و در دل کوه ها و روستاهای عشایری این استان زلزله رخ داد.

وی افزود: گزارش های اولیه حاکی از آن است که این زلزله خسارت جانی نداشت ولی چون منطقه کوهستانی و روستایی است شهر بشدت لرزیده است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چون منطقه کوهستانی است اکیپ های ارزیاب به منطقه اعزام شد و ما هم از مرکز استان عازم شهرستان کوهرنگ هستیم.
 
عباسی عنوان کرد: با وجود اینکه زلزله تلفات جانی نداشت ولی عده ای زخمی شدند و به واحدهای مسکونی و تاسیسات خسارت هایی وارد شده که در حال ارزیابی آن هستیم.
 
وی خاطرنشان کرد: با مدیریت بحران استان خوزستان نیز ارتباط گرفته شد، وضعیت این استان نیز مشابه چهارمحال و بختیاری است چون زلزله در مرز این استان و خوزستان رخ داده است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: زمان لازم است تا ارزیابی ها دقیق انجام شود.
 
عباسی به مردم توصیه کرد: صبر و حوصله داشته باشند، قطعا خسارات زلزله به واحدهای مسکونی بررسی شده و برای رفع آن ها کمک می شود.
 
وی اضافه کرد:رئیس جمهور نیز در پیامی جویای وضعیت زلزله و منطقه شدند که نشان از حساسیت وی در این خصوص است.
 
انتهای پیام /1031ج 


کد مطلب: 48751

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48751/زلزله-صبح-امروز-چلگرد-خسارت-جانی-نداشت-ارزیابی-های-وارده-نیازمند-وقت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir