کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دوره توانمند سازی مدیران و فرماندهان پایگاه های علمی در شهرکرد برگزار شد

8 مهر 1400 ساعت 10:59

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی چهارمحال و بختیاری گفت: دوره توانمند سازی مدیران ، فرماندهان و مسئولین علمی حوزه ها و پایگاه های مقاومت علمی در شهرکرد برگزار شد.


 محمد جواد تجویدی مسئول سازمان بسیج علمی-پژوهشی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛  اظهار کرد: هدف از برگزاری دوره توانمند سازی، آشنایی بیشتر شبکه علمی و توانمند شدن در راستای اجرای برنامه های علمی، بررسی مشکلات و ... بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این استان 21 پایگاه علمی و 6 مرکز رشد داریم گفت: 61 برنامه در 3 محور تسهیل گری در چرخه تبدیل علم به ثروت، توانمند سازی بسیجیان و.. به پایگاه ها و مراکز رشد ابلاغ شده است.

تجویدی  با  بیان اینکه دوره های آموزشی برای افراد زیر مجموعه پایگاه های علمی برگزارمی شود  ادامه داد: این دوره های اموزشی با همکاری فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی و ... برگزار می شود و افراد شرکت کننده در کلاس های آموزشی می توانند گواهی نامه معتبر از فنی و حرفه ای را دریافت کنند.

وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی بر اساس نیاز منطقه و علاقمندی افراد خواهد بود.

تجویدی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های کنکور، کلاس های تقویتی، مسابقات علمی ،بازدیدهای علمی از کارگاه ها و ... ازبرنامه های در دستور کار سازمان علمی و پژوهشی استان است.

انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 48720

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48720/دوره-توانمند-سازی-مدیران-فرماندهان-پایگاه-های-علمی-شهرکرد-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir