کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) تاکید کرد

حضور همه جانبه سپاه برای کنترل موج پنجم کرونا/ آماده برپایی نقاهتگاه ها درصورت نیاز هستیم

21 مرداد 1400 ساعت 11:43

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: تصمیم بر آن شد تا مجموعه سپاه پاسداران سراسر کشور و همچنین سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، طرح شهید سلیمانی را با جدیت و تقویت بیشتری با همکاری و همدلی مردم و با شعار "هر خانه، یک پایگاه سلامت" به جهت قطع زنجیره ویروس کرونا اجرایی کنیم.


علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) در گفت‌وگو با جهانبین نیوز با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی که شامل اقدامات نظارتی، مراقبتی و حمایتی است، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامات ارزشمندی در استان اجرایی شد.

وی افزود: با ورود سویه جدید ویروس به نام دلتا و میزان بالای ابتلا و مرگ و میر این گونه جدید، نیاز به اقدامات ویژه ای وجود دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) ادامه داد: مردم نباید در برخورد با بیماری خطرناک کرونا دچار ساده انگاری و عادی انگاری شوند، همین رفتارها باعث شد تا امروز شاهد این وضعیت نامناسب در کشور و استان چهارمحال و بختیاری باشیم.

اکبری عنوان کرد: تصمیم بر آن شد تا مجموعه سپاه پاسداران سراسر کشور و همچنین سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، طرح شهید سلیمانی را با جدیت و تقویت بیشتری با همکاری و همدلی مردم و با شعار "هر خانه، یک پایگاه سلامت" به جهت قطع زنجیره ویروس کرونا اجرایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به گفته مسئولان مربوطه حوزه سلامت اگر در یک خانواده فردی دچار بیماری کرونا شد، دیگر اعضای خانواده نیز قطعا درگیر هستند و نیازی به تست دادن ندارند، از همین رو باید اصول قرنطینه در خانه یا همان پایگاه سلامت خانگی را رعایت کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) اضافه کرد: کادر بهداشت و درمان در حدود یک و نیم سال گذشته حقيقتا ایثارگری و تلاش کردند و متحمل ضربه های روحی فراوانی شدند، اما همچنان پای کار هستند، نیاز است ما مردم همکاری داشته باشیم تا مشکلات در این خصوص کمتر شود.

اکبری یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی حدود ۱۴۰ میلیارد تومان کمک های مردمی جمع آوری شد، در ماه محرم نیز کمک های مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: واکسیناسیون گام پنجم طرح شهید سلیمانی است، مجددا مجموعه سپاه و بسیج ورود کرده و هم به صورت مشارکتی به مجموعه علوم پزشکی و هم به شکل مستقل ۶ مرکز تجمیعی تزریق واکسن ایجاد شده است و با فراهم شدن واکسن در خدمت مردم استان چهارمحال و بختیاری هستیم کمااینکه کار واکسیناسیون در بيشتر اين پایگاه ها آغاز شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) تاکید کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی ۱۴۰۰ تیم تشکیل شده است که در بحث های نظارتی، مراقبتی و حمایتی فعالیت می کنند، همچنین همه امکانات برای برپایی مجدد نقاهتگاه ها فراهم است و هر زمان ظرفیت های بیمارستانی جوابگوی بیماران نبود سریعا آماده می شوند، درحال حاضر تاکید بر قرنطینه خانگی بیماران است.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 48284

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48284/حضور-همه-جانبه-سپاه-کنترل-موج-پنجم-کرونا-آماده-برپایی-نقاهتگاه-درصورت-نیاز-هستیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir