کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری؛

افزایش 100 درصدی طرح مبارزه با مواد مخدر در شهرها و نقاط آلوده

18 مرداد 1400 ساعت 14:02

فرمانده نیرو انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح مبارزه با مواد مخدردر شهرها و نقاط آلوده چهارمحال و بختیاری تا کنون 700 مورد انجام شده که نسبت به مشابه سال قبل 100 درصد افزایش داشته است.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ منوچهر امان اللهی فرمانده نیرو انتظامی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: نقش رسانه و خبرنگار از اهمیت بالایی برخوردار است که بر همگان روشن است.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها در هدایت بخشی و افکار عمومی جامعه نقش موثری دارند و می تواند اثر گذار باشد تصریح کرد: رسانه ها می توانند در جهت آگاهی بخشی به جامعه در موضوعات مختلف با هدف ارتقاء جامعه و تنظیم ارتباط و تعامل درست بین دستگاه ها مسئول و مردم نقش موثری داشته باشند.

امان اللهی نظم اجتماعی را بسیار مهم تلقی کرد و گفت: رسانه ها می توانند در ارتقاء اموزش همگانی جهت نظم اجتماعی برنامه جدی داشته باشند.

وی با اذعان بر اینکه پلیس در افزایش و ارتقاء امنیت نقش موثری دارد گفت: تمام ناهنجاری ها به خاطر ضعف آگاهی است و رسانه ها می تواند در ارتقاء آموزش همگانی سهم داشته باشد.

امان الهی با تاکید بر اینکه نیرو انتظامی استان در طول سال اقدامات زیادی را انجام داده است بیان داشت: نیرو انتظامی استان تا الان در حوزه سرقت 4 درصد کاهش و 21 درصد افزایش کشفیات نسبت به مشابه سال قبل داشته است.

وی با اشاره به اینکه کل دستگیری ها نسبت به مشابه سال قبل 20 درصد افزایش داشته است عنوان کرد: یک هزار 391 نفر دستگیری سارقین و متلاشی شدن 17 باند سرقت  از جمله اقدامات نیرو انتظامی در سال جاری بوده است.

امان الهی یادآور شد: ما در حوزه تصادفات 12 درصد، فوتی ها 8 درصد و مصدومین 50 درصد در سال جاری افزایش داشته ایم .

وی تشریح کرد: پلیس در برخورد با تخلفات رانندگی 22 درصد افزایش  و برخورد با قاچاق کالا 200 درصد افزایش نسبت به مشابه سال قبل مواجه بوده است.

امان اللهی با تاکید بر اینکه دربحث مبارزه با مواد مخدر 3 درصد افزایش داشته ایم گفت: 22 خانه و مغازه که توزیع کننده مواد مخدر بوده اند تا کنون پلمپ شده است.

وی با بیان اینکه دستگیری معتادین 19 درصد افزایش داشته است گفت: در سال جاری یک هزار و 149 نفر معتاد دستگیر شده اند.

امان الهی د ر پایان تاکید : پلیس فتا تا کنون اقدامات شایسته ای را از جمله پرداختن به بحث آموزش در حوزه مجازی پرداخته است که در سال جاری با افزایش 42 درصدی مواجه بوده ایم.

انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 48261

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48261/افزایش-100-درصدی-طرح-مبارزه-مواد-مخدر-شهرها-نقاط-آلوده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir