کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش نسبی دمای هوا از فردا در چهارمحال و بختیاری

17 مرداد 1400 ساعت 12:03

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: به لحاظ دمایی انتظار می‌رود از فردا افزایش نسبی دما به ویژه طی روز را در استان شاهد باشیم، اما درمجموع روند کاهشی دمای هوا با توجه به اینکه از نیمه مرداد گذشتیم در پیش است.


مهران چراغ پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امروز، صبح خنکی را در استان شاهد بودیم و خنک‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی کشور در این استان گزارش شد.

وی افزود: بلداجی با 9 درجه سانتی گرد خنک‌ترین ایستگاه و شهرکرد با 10 درجه خنک‌ترین مرکز استان در کشور گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز نیز شاهد بروز ناپایداری‌هایی به صورت افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود.

چراغ‌پور عنوان کرد: روز گذشته بارش‌های پراکنده‌ای را در ایستگاه‌های شلمزار، سورشجان و بروجن داشتیم ولی در مجموع در کل ایستگاه‌ها کمتر از یک میلی‌متر گزارش بارندگی را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: برای امروز بعد از ظهر انتظار بارش‌های پراکنده وجود دارد اما از فردا تا روزهای پایانی هفته آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود که برخی ساعات به صورت لحظه‌ای بر سرعت وزش باد افزوده شده و وزش نسبتا شدید باد را در برخی مناطق شاهد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: انتقال گرد و غبار رقیقی به‌ویژه در صبحگاهان انتظار می‌رود.

چراغ‌پور بیان کرد: به لحاظ دمایی نیز انتظار می‌رود از فردا افزایش نسبی دما به ویژه طی روز را شاهد باشیم، اما درمجموع روند کاهشی دمای هوا با توجه به اینکه از نیمه مرداد گذشتیم را در پیش داریم.

وی تاکید کرد: در گرم‌ترین زمان طی 24 ساعت گذشته لردگان و مالخلیفه با 34 گرم‌ترین ایستگاه‌های چهارمحال و بختیاری بودند که در این ساعت دمای شهرکرد 31 درجه بود.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 48245

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48245/افزایش-نسبی-دمای-هوا-فردا-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir