کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای طرح مبارزه با خودروهای شوتی در چهارمحال و بختیاری/ کشف کالای قاچاق و دستگیری سارق و کلاهبردار در روزهای گذشته

16 مرداد 1400 ساعت 12:56

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح مبارزه با خودروهای شوتی در این استان که پس از هماهنگی قضایی کلیه محورهای مواصلاتی استان مورد رصد و کنترل مأموران قرار گرفت، 10 قاچاقچی شناسایی و دستگير شدند و 10 دستگاه خودروی شوتی نیز توقيف شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در پی وقوع چندين فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، وسایل خودرو، داخل خودرو و احشام، رسيدگی به موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کوهرنگ، کیار، سامان و خانمیرزا با انجام اقدامات گسترده پليسی و بررسی آثار و علائم به‌جامانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند 16 سارق را دستگير كنند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان كرد: بر اساس تحقيقات علمی و فنی پليس، سارقان به 31 فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، وسایل خودرو، داخل خودرو و احشام اعتراف كردند كه متهمان جهت سير مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

امان الهی بیان داشت: همچنین در پی وصول خبری مبنی بر اينكه فردی با طرح سرمایه‌گذاری در بورس یکی از كشورها، اقدام به اخذ بالغ‌بر 330 میلیارد ريال از حدود 30 نفر از اهالی شهرستان فارسان نموده ولی پول‌های دریافتی را به صاحبانشان برنگردانده، دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس فتا چهارمحال و بختیاری، با انجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم را شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختياری عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم کلاهبرداری اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

امان‌اللهی در ادامه با توجه به حضور کلاهبرداران در فضای جامعه بخصوص با عناوین شرکت‌های سرمایه‌گذاری خارجی، به شهروندان توصیه کرد: پیش از سرمایه‌گذاری مالی، از اعتبار و سابقه شرکت‌ها و افرادی که قصد دارند سرمایه خود را به آن‌ها بسپارند اطمینان حاصل کنند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

وی همچنین از کشف 40 میلیارد ريال کالای قاچاق و بیش از 14 کیلو تریاک در اجرای طرح استانی مبارزه با خودروهای شوتی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختياری ادامه داد: طرح مبارزه با خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق توسط پليس امنيت اقتصادی استان، پليس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های مرتبط به اجرا در آمد.

امان الهی افزود: در اجرای طرح مذکور، پس از هماهنگی قضايی کلیه محورهای مواصلاتی استان مورد رصد و کنترل مأموران قرار گرفت، که طی اين عمليات 10 قاچاقچی شناسایی و دستگير شدند و 10 دستگاه خودروی شوتی توقيف شد.

وی تصريح کرد: مأموران در اين طرح، مقادیر قابل‌توجهی پوشاک، لوازم برقی، لوازم‌خانگی، مواد خوراکی و نوشيدنی، انواع باتری قابل شارژ و همچنین 6 دستگاه موتورسیکلت سنگين، چهار دستگاه گیربکس خودرو قاچاق و 14 کيلو و 900 گرم ترياک کشف کردند.

انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 48238

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48238/اجرای-طرح-مبارزه-خودروهای-شوتی-چهارمحال-بختیاری-کشف-کالای-قاچاق-دستگیری-سارق-کلاهبردار-روزهای-گذشته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir