کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع):

برخی مدیران به‌جای درست کردن کار مردم کارشکنی می‌کنند

10 تير 1400 ساعت 9:03

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: برخی مدیران به‌جای درست کردن کار مردم موجب کارشکنی در امور آن‌ها می‌شوند و این روزهای می‌بینیم کسانی که مسئولیت را بر اساس این اصول تصاحب کرده‌اند چقدر مشکلات مردم زیاد شده است.


حجت‌الاسلام و المسلمین سید امان‌الله حسینی صدر نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برگزاری انتخابات خردادماه 1400 باعث ایجاد بارقه امید در دل ملت ایران شد.

وی بیان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی این انتخابات برای ملت خیر است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ادامه داد: در انتخابات امسال یک رقابت میدانی صورت گرفت و یکی از انتخابات سالم تاریخ انقلاب رقم خورد.

حسینی صدر با اشاره به حدیثی در باب اخلاق در مدیریت از امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: پنج خصلت اگر در کسی نبود در امور دنیا و آخرت از آن شخص انتظار کار خیر نداشته باشید، اول اصالت خانوادگی و دینی، دوم اخلاق نیکو که سیره و روش بزرگان دین و اهل‌بیت عصمت و طهارت بوده است، سوم پایداری در خلق و خوی که می‌تواند اخلاق حسنه باشد و باید بر آن استمرار داشت.

وی اضافه کرد: نکته چهارمی که امام رضا (ع) فرموده‌اند روح و بزرگ و کرامت نفس در فرد است و پنجمین و آخرین نکته که مهم‌ترین است، تقوای الهی است، چراکه محور هر کاری بر اساس تقوای الهی مشخص و سنجیده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) تصریح کرد: اصل سیاست و تشکیل حکومت نجات‌بخش و رستگار آمیز متعلق به اسلام است، دیگران یک شبحی از حکومت را انجام می‌دهند و دلیل اینکه آن‌ها در حکومتشان شکست می‌خورند این است که حکومت آن‌ها رسالت و مبنایی ندارد.

حسینی صدر تأکید کرد: یک مدیر باید ویژگی‌هایی داشته باشد و اگر آن‌ها را رعایت نکند در بُعد اول در کارش موفق نخواهد بود و در بُعد دوم مردم از آن مدیر خیری نمی‌بینند تا انسان مؤمن نباشد در هیچ زمینه‌ای خیرش به کسی نمی‌رسد.

وی یادآور شد: برخی مدیران به‌جای درست کردن کار مردم موجب کارشکنی در امور آن‌ها می‌شوند و این روزهای می‌بینیم کسانی که مسئولیت را بر اساس این اصول تصاحب کرده‌اند چقدر مشکلات مردم زیاد شده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) افزود: اگر مدیری ویژگی‌های ذکر شده را نداشته باشد نه‌تنها دغدغه‌ای از مردم حل نمی‌کند بلکه خودش مشکل‌ساز برای جامعه می‌شود و سطح نارضایتی‌ها در جامعه روز به روز افزایش پیدا می‌کند، چنین ریاستی و مسئولیتی برای خود انسان و جامعه‌ای که متعلق به آن است زیان‌آور است.

انتهای پیام/1030 ج
 
 


کد مطلب: 47939

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47939/برخی-مدیران-به-جای-درست-کردن-کار-مردم-کارشکنی-می-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir