کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم ( ع):

مردم را مطالبه گر کنید که بتوانند مشکلات را با شما در میان بگذارند/ کاری کنید که مردم چهار سال دیگر به شما اعتماد کنند

8 تير 1400 ساعت 12:15

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)گفت:گروهی را برای نظارت بر کار خودتان در شورا انتخاب کنید و بگذارید تا مصوبات و پیگیری هایی که در شورا باید انجام گردد رصد شود و کارتان بر اساس کار های علمی و پژوهشی باشد ،امیدواریم بعد از چهار سال مردم مجدد به شما اعتماد کنند اما نباشد که خدایی نکرده مردم نا امید شوند و دیگر از بسیجیان و نخبگان و انقلابی ها دل ببرند.


به گزارش جهانبین نیوز؛سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهار محال و بختیاری در نشست صمیمانه با منتخبین شورای اسلامی شهر شهرکرد از سوی مردم ،ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر استان بویژه شهید رحمن استکی بیان کرد: در ایامی که به عنوان افشاگری حقوق بشری آمریکایی می باشد ،از ترور مقام معظم رهبری تا ترور شهدای هفتم تیر از جمله شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب و خصوصا شهید دیارمان شهید رحمن استکی هستیم و قطعا آنان نقشه راه و هدایت گر ما و شما منتخبین شورای اسلامی شهر شهرکرد خواهند بود.

وی افزود:معراج شهدای استان چهارمحال و بختیاری سپاه است و بیش از 90 درصد شهدای استان چهار محال و بختیاری در قالب تیپ قمر بنی هاشم (ع) به شهادت رسیدند.

سردار اکبری با اشاره به خاطره ای از سردار شهید حسین همدانی که در مدت کوتاهی فرماندهی قرارگاه امام حسین (ع) را عهده دار بود تصریح کرد: فرصت کم است و اگر امروز شروع کنید به سرعت چهار سال دیگر تمام است،خداوند یک فرصت چهارساله را در اختیار شما قرار داده است که مشخص نیست تا کی وقت داشته باشید و باید همانند شهید همدانی برای فرصت کوتاه خود برنامه ریزی کنید.

وی بیان کرد:شما منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر شهرکرد وظیفه سنگینی را عهده دار هستید و باید نقشه راه کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشید،مردم ما در دوره های مختلف نا امیدی ها و بی عدالتی های زیادی دیدند اما در حال حاضر فرصت مناسبی پیش آمده که پیکره امید به جامعه برگردد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) عنوان کرد:انتخابات فرصت خوبی بود تا چه در قوه مجریه و چه در شوراهای اسلامی شهر و روستا این فرصت برای مردم پیش آید تا دوباره امید و شور و نشاط به آنها باز گردد اما اگر کنترل نشود ممکن است با ایجاد نا امید های دیگر کار سخت تر از قبل شود.

وی با اشاره به وصیت نامه شهید سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد:شما بر اساس این وصیت نامه انتخاب شده اید و بنده در هر جایی عرض کردم که شهید سلیمانی ملاک انتخاب را به ما نشان داده است.

سردار اکبری افزود:شهید سلیمانی در وصیت نامه خود به مردم گفته اند کسانی را به عنوان مسئولین خود انتخاب کنید که اول اعتقاد عملی به ولایت فقیه و دوم اعتقاد حقیقی به جمهوری اسلامی داشته باشند،از دیگر توصیه های شهید سلیمانی در انتخاب مسئول می توان به بکاریگری افراد پاکدست ، معتقد و خدمتگزار به ملت اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: مقابله با فساد ،دوری از فساد و دوری از تجملات، از دیگر توصیه های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در انتخاب مسئول می باشد.

وی بیان کرد:حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود توصیه کرده است شخص مسئول احترام و خدمت به مردم را باید عبادت بداند ، خدمت گذار واقعی باشد و توصیه گر ارزش ها باشد نه با توجیهات واهی ارزش ها را بایکوت کند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) از منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر شهرکرد خواست تا نقشه راه داشته باشند و برای آینده برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت چهار ساله تبیین کنند و تصریح کرد:تا کنون در دوره های مدیریتی خودم در مجموعه های مختلف سپاه هیچگاه از مسئول قبلی گلایه نکرده ام و مشکلات را به عهده آن نگذاشتم و توصیه شخصی من به شما این است که مردم را برای پیشبرد کار ها مشارکت دهید.

وی افزود:در سیستم سپاه کار برای مردم بوده و بوسیله خود مردم انجام خواهد شد و الحمدالله همیشه موفقیت حاصل شده ،همچنین  هزینه ها نیز در این گونه کار ها به شدت کاهش پیدا کرده است.

سردار اکبری گفت:مردم را مطالبه گر کنید تا بتوانند مشکلات را با شما در میان بگذارند ،میتوان با حضور در محلات و مساجد زمینه را برای مردم ایجاد کرد تا مشکلات و مسائل خود را با شما در میان بگذارند و از شما مطالبه گری کنند،همچنین به مطالبات مردمی نیز توجه داشته باشید.

وی همچنین در بحث بکارگیری و شایسته سالاری از منتخبین مردمی خواست تا نیرو های جهادی را به عنوان مدیر انتخاب کنند و افزود:در امروات شهر نیز توصیه بنده و دوستانم به شما این است که وارد مسائل سیاسی نشوید و تنها آفتی که در شوراهای گذشته ما وجود داشت همین امر بود.

وی اظهار کرد:شهر نیاز به یک احیای مجدد،نشاط و روحیه زنده بودن دارد،می بایست نسبت به تشکیل و برنامه ریزی برای هیات ها و گروه های اندیشه ورز اقدام کنید و با مجموعه های مختلف در ادارات و مجموعه باید ارتباط مستمر داشته باشید.

سردار اکبری در پایان ضمن آمادگی و پشتیبانی صد در صد مجموعه سپاه استان ،به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر شهرکرد نیز توصیه کرد:گروهی را برای نظارت بر کار خودتان در شورا انتخاب کنید و بگذارید تا مصوبات و پیگیری هایی که در شورا باید انجام گردد رصد شود و کارتان بر اساس کار های علمی و پژوهشی باشد ،امیدواریم بعد از چهار سال مردم مجدد به شما اعتماد کنند اما نباشد که خدایی نکرده مردم نا امید شوند و دیگر از بسیجیان و نخبگان و انقلابی ها دل ببرند.

انتهای پیام/1030 ج
 


کد مطلب: 47933

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47933/مردم-مطالبه-گر-کنید-بتوانند-مشکلات-میان-بگذارند-کاری-چهار-سال-دیگر-اعتماد-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir