کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

قرارگاه جمع‌آوری کمک‌های مومنانه جامعه کار و تلاش راه‌اندازی شد

26 خرداد 1400 ساعت 13:21

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از تشکیل و راه‌اندازی قرارگاه جمع‌آوری کمک‌های مومنانه جامعه کار و تلاش در این استان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سید حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی‌بر انجام رزمایش مواسات و کمک مومنانه، با همت و تلاش مدیرعاملان کارخانه‌ها، واحدهای تولیدی و بسیجیان عرصه کار و تولید، بسته‌های کمک معیشتی تهیه شد.

وی تصریح کرد: این بسته‌ها در بین اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه و کارگران به‌ویژه آن دسته از کارگرانی که متاثر از شیوع کرونا آسیب جدی متحمل شدند، توزیع شد.

فاضلی با بیان اینکه برای حفظ جان هم‌نوعان باید از مال و اموال گذشت، افزود: این موضوعات هم تکلیف دینی  و هم از آموزه‌های فرهنگی ما محسوب می‌شود؛ زیرا همواره ایرانیان به‌عنوان افراد نوع‌دوست که در تنگناها به کمک هم می‌آیند شناخته می‌شوند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: کارگران ساختمانی و فصلی، خانواده‌های دارای کودکان کار و خیابانی و همچنین خانواده آن‌دسته از کارگران بستری در کمپ‌های ترک اعتیاد در اولویت دریافت کمک‌های مومنانه هستند و اولین مرحله کمک‌ها در اردیبهشت ماه در بین خانواده‌های مذکور توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج 


کد مطلب: 47830

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47830/قرارگاه-جمع-آوری-کمک-های-مومنانه-جامعه-کار-تلاش-راه-اندازی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir