کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

93 فرزند محسنین در چهارمحال و بختیاری در انتظار حامی مالی

10 خرداد 1400 ساعت 10:16

قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: 93 فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد فاقد حامی مالی هستند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ نجف‌علی حیدری قائم مقام کمیته امداد چهارمحال و بختياري اظهار  کرد: بخشی از هزینه‌های تحصیلی و خرید لوازم مورد نیاز فرزندان ایتام و محسنین با استفاده از کمک‌های مالی حامیان تأمین می‌شود.

وی بابیان اینکه ۲ هزار و ۹۵۳ فرزند محسنین استان در سامانه کمیته امداد ثبت‌نام شده است افزود: فرزندان محسنین دارای پدر و مادر هستند اما پدر خانواده به علت بیماری و یا کهولت سن قادر به تأمین هزینه‌های فرزندش نیست.

قائم‌مقام کمیته امداد استان با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی خیران به‌صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی آن‌ها واریز و کمیته امداد استان تنها بر این روند نظارت دارد ادامه داد: حامیان می‌توانند با هماهنگی مددکاران با فرزند خود دیدار حضوری و یا گفت‌وگوی تلفنی داشته باشند.

حیدری اضافه کرد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir  و emdad.ir/ekram  یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل30 هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین خیران و نیکوکاران می‌توانند با ارسال پیامک با پیش شماره استان "۰۳۸" به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت اکرام، استان و فرزند مورد نظر خود را انتخاب و شناسه ۱۶ رقمی برای پرداخت کمک به ایتام دریافت کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج 


کد مطلب: 47696

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47696/93-فرزند-محسنین-چهارمحال-بختیاری-انتظار-حامی-مالی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir