کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نگرانی مردم چهارمحال و بختیاری از بیکاری، اشتغال، صنعت و مسکن

3 خرداد 1400 ساعت 10:53

دبیر شورای ائتلاف چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه در استان چهارمحال و بختیاری بیکاری، اشتغال، صنعت و مسکن تبدیل به یک معظل شده و مردم را نگران کرده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مهدی حامدی دبیر شورای ائتلاف چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال 92 جناب آقای روحانی مطلبی را عنوان کردند با این مضمون آمارهای ارائه شده دولت را قبول ندارم ملاک آن چیزی است که مردم می بینند و می گویند.

وی به مطالبات قشر جوان از مدیران استانی اشاره کرد و گفت: مردم استان به ویژه قشر جوان از مدیران استانی می خواهند بدانند چه کسانی در سطح استان ارز 4200 دولت (جهانگیری) را دریافت کرده و چه محصولی را وارد یا صادر نموده اند، پروژ هایی که توسط دولت گذشته شروع و دردولت روحانی وعده اتمام آن را داده بودند مثل جاده های مواصلاتی استان، راه آهن و...چه شد؟ برای رفع بیکاری در سطح استان و ایجاد اشتغال پایدار چه کارهای موثری انجام شده چرا باید در صد بیکاری ما در کشور رتبه آخر باشد؟

حامدی افزود:  وضعیت کشاورزی و دامپروری استان نسبت به گذشته چه تغییری حاصل شده؟، صنعت و صادرات استان چرا به این صورت درآمده؟ سطح مدیریتی استان در چه جایگاهی است؟ وضعیت معیشت و مسکن در استان چرا به این وضعیت دچار شده است؟ مدیران استان جز کدام گروه طبقاتی محسوب می شوند؟ و ... از دیگر مطالباتی است که همواره مردم استان از مسئولین دارند.

وی یادآور شد: با تاسف اکثریت به اتفاق مدیران استان هیچ دفاعی از عملکرد خود ندارند چه در حوزه معیشتی، چه در حوزه اقتصاد و حتی زیر ساخت های استان. مدیریتی که توان کار با سامانه اداره ذیربط را ندارد، توان برنامه ریزی برای کارکنان تحت امر را ندارد چگونه می تواند مشکلات مردمی را مرتفع نماید. وقتی مدیریت استان توان ایجاد تغییر در سطح مدیریتی را ندارد مردم چه انتظاری دارند؟

حامدی خاطر نشان کرد: شورای ائتلاف برای آگاهی بخشی به مردم شریف استان از همین جا و بطور رسمی آمادگی خود را برای برگزاری مناظرات و گفتگو در بستر فضای مجازی واز طریق رسانه های استان با مدیران دستگاههای دولتی، تاکید می کنم با مدیران دستگاههای دولتی در سطح استان و حتی ملی اعلام می کند. شاید بپرسید چرا فقط مدیران دستگاههای دولتی، چون وضعیت موجود حاصل وجود مدیران در این سطح است.

وی در پایان اظهار کرد: از همه رسانه های استان نیز تقاضامندم مطالبات مردم را از مدیران استانی پیگیری و برای مردم استان تبیین کنید.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 47626

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47626/نگرانی-مردم-چهارمحال-بختیاری-بیکاری-اشتغال-صنعت-مسکن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir