کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری

از دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش تا گرفتاری سارق به عنف طلاجات در دام قانون

3 خرداد 1400 ساعت 10:37

 نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری طی عملیات‌های پلیسی اقدام به دستگیری ۶ نفر از ارازل و اوباش در شهرکرد، دستگیری سارق به عنف طلاجات در هفشجان و اجرای طرح مشترک مبارزه با سارقین کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری طی عملیات‌های پلیسی اقدام به دستگیری ۶ نفر از ارازل و اوباش در شهرکرد، دستگیری سارق به عنف طلاجات در هفشجان و اجرای طرح مشترک مبارزه با سارقین کرد.

دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش در شهرکرد

سرهنگ کورش بهرامی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد اظهار کرد: درپی درگیری 6 نفر از اراذل و اوباش در چالشتر که باعث اخلال در نظم و نارضایتی شدید شهروندان شده بود، دستگیری این متهمان در دستور کار ماموران کلانتری چالشتر قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام کارهای فنی و تخصصی پلیسی، محل اختفاء متهمین شناسائی و پس از هماهنگی قضائی، این مخلان نظم و امنیت در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

بهرامی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل دادگاه شدند، یادآور شد: پلیس با قانون‌شکنان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت بصورت جدی برخورد خواهد کرد.

اجرای طرح مشترک مبارزه با سارقین در چهارمحال و بختیاری 

سردار منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح مشترک مبارزه با سارقین طی 72 ساعت گذشته در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان در راستای اجرای این طرح که با همکاری عوامل تجسس کوپ به اجراء گذاشته شد، موفق شدند 44 سارق را دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: براساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 83 فقره سرقت اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

امان اللهی خاطرنشان کرد: پیشگیری از سرقت و مبارزه با سارقان، یکی از ماموریت‌های اصلی پلیس است و پلیس آگاهی استان همانند قبل با تمامی توان با سارقین اموال مردم برخورد می‌کند.

گرفتاری سارق به عنف طلاجات در هفشجان در دام قانون

وی همچنین بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات همراه با ضرب و شتم زن صابخانه از یک منزل شخصی در شهر هفشجان، لذا به لحاظ اهمیت و حساسیت سرقت، موضوع سریعاً در دستورکار مامورین کلانتری 18 هفشجان قرار گرفت.

امان اللهی افزود: با برنامه‌ریزی لازم و تشکیل اکیپ ویژه جهت بررسی و کشف سرقت به سرپرستی رئیس کلانتری، اقدامات فنی و پلیسی انجام شد و پس از بازدید از دوربین‌های مداربسته محل وقوع جرم، در کمتر از 10 ساعت خودروی سارق شناسائی و متهم با شگردهای خاص پلیسی به کلانتری هدایت و تحت بازجوئی فنی قرار گرفت.

وی ادامه داد: سارق در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی نسبت به خود شد، ولی در مواجهه با دلایل و مدارک پلیسی به یک فقره سرقت به عنف طلا در شهر هفشجان اعتراف کرد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 47624

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47624/دستگیری-6-نفر-اراذل-اوباش-گرفتاری-سارق-عنف-طلاجات-دام-قانون

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir