کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه بسیج متخصصین سپاه قمربنی هاشم(ع) :

قدس شریف با الگو از فتح خرمشهر آزاد می شود

2 خرداد 1400 ساعت 12:16

دبیرخانه بسیج متخصصین و اقشارسپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با صدور بیانیه اعلام کرد: پیامد راهبردی دفاع مقدس، امت اسلامی را مفتخر به آزادسازی قدس شریف خواهد ساخت.


به گزارش  جهانبین نیوز ؛ متن بیانیه دبیرخانه بسیج متخصصین و اقشار بسیج سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام  به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر به شرح ذیل منتشر شد:
 
"سوم خرداد ۱۳۶۱ به‌مثابه نقطه عطف مقاومت ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس تنها گرامیداشت سالروز آزادسازی یک شهر نیست و در گذشت زمان محصور نخواهد گردید بلکه «سوم خرداد» فرازمانی است، چرا که حق امری ورای زمان و مکان است و سوم خرداد رهایی حق مطلق از قید باطل مطلق بود.
 
حقّی که توسط اراده الهی پشتیبانی شد و نصر و یاری خداوند متعال رادمردان مؤمنی را شامل گردید که باری تعالی را در یاری اسلام و انقلاب اسلامی یاری دادند و خالق و مالک جهان نیز نصرت خود را ارزانی داشت و به تعبیر امام راحل عظیم‌الشأن (قدس سره الشریف) «خرمشهر را خداآزاد کرد».
 
در عملیات بیت‌المقدس ما آموختیم که اگر قدم در صراط مستقیم انقلاب اسلامی مبتنی بر اندیشه ولایت مطلقه فقیه گذاریم می‌توان قدرت‌های ۴۴ گانه پشتیبان صدام و صدامیان را فروپاشی نمود و دشمن نیز آموخت که این اراده‌های متقی و پولادین را یارای مقاومت در برابر او نیست و اراده واحد مقاومت قابلیت شبکه شدن در جهان اسلام را دارد آن‌چنان که مشاهده می‌گردد اراده دیروز بزرگ‌مردانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی در آزادسازی خرمشهر قهرمان، امروز تبدیل به مکتب رفتاری گردیده است که ایجادکننده شجره‌های شریف، نجیب و مؤمنی با عناوین حزب‌الله، انصارالله، حشد الشعبی، حماس و جهاد شده است.
 
شاکله‌هایی از جنس ایمان، توکل و اخلاص که در حال خشکانیدن ریشه‌های سلطه و استکبار ورزی و حق‌کشی هستند و دشمنان را به احتیاط در سخن و عمل نسبت به هر گونه محاسبه برای مواجهه با اسلام ناب وادار نموده‌اند.
 
فتح عظیم خرمشهر بعد از ۵۷۶ روز، مایه سرآغازی و سلسله جنبانی مفهوم «پیروزی» در جمهوری اسلامی ایران بعد از دفاع مقدس گردید و لفظ پیروز معنا گردید. پیروزی‌هایی که هر روز از آن رونمایی می‌شود.
 
درخشش جوانان ایرانی در عرصه‌های خودکفایی در ابعاد علمی، فناوری در حوزه علوم استراتژیک تنها نمادها و نمودهای قابل مشاهده آن است. رویش میلیون‌ها فکر و دل شیفته انقلاب اسلامی نظیر رشادت جوانان مجاهدی مانند شهید محسن حججی محصول استقامت، اخلاص و ایثار در رهایی خرمشهر از قید اشرار عالم بود.
 
امروز به برکت فتح خرمشهر و خون شهدای عزیز و لاله‌های به خون خفته آن روز، ایران در حال طی مسیر سربلندی به سوی قله‌های پیشرفت و عزت و افتخار برای رسیدن به تمدن اسلامی است.
 
تردیدی نیست نهادینه شدن راهبرد مقاومت و نفوذ روحیه و تفکر بسیجی که امروز در فراسوی مرزهای ایران اسلامی مخمصه بزرگ دشمنان اسلام ناب در منطقه را رقم زده است به عنوان پیامد راهبردی دفاع مقدس، امت اسلامی را در آینده ای نه چندان دور مفتخر به آزادسازی قدس شریف و مسجدالاقصی و پاک سازی سرزمین های اشغالی از لوث وجود صهیونیست های غاصب و جنایتکار خواهد ساخت.
 
دبیرخانه بسیج متخصصین و اقشارسپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام اعم از؛ بسیج مداحان-هنرمندان- حقوقدانان مهندسی کشاورزی، عمران و صنعت-ورزشکاران- اصناف- اساتید-پیشکسوتان- جامعه پزشکی- اصناف و کارگری-بسیج  صداوسیما – رسانه -  طلاب عشایری و بسیج جامعه زنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز فتح خرمشهر و با تبریک سالروز آن پیروزی بزرگ، آزادی خرمشهرهای در پیش ملت بزرگ ایران را به ویژه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی با حضوری حداکثری و آگاهانه و انتخاب دولت جوان انقلابی کارآمد در جهت حل مشکلات ملت فهیم ایران و اعتلای بیش از بیش ایران اسلامی آرزو می‌کند و بر خود واجب می دانیم تا به رهبری و زعامت رهبر فرزانه انقلاب توطئه های قدرت‌های استکباری، علیه ایران اسلامی را نقش بر آب کنیم و در سایه وحدت و یکدلی و پرچم پر افتخار کشورمان چون فولاد آبدیده در برابر تمامی زیاده خواهان استوار بایستیم تا همچون گذشته حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای گرانبهای آن از تجاوز اهریمنان مصون بماند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 47616

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47616/قدس-شریف-الگو-فتح-خرمشهر-آزاد-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir