کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هم رای بودن شورای ائتلاف با مواضع رهبری در انتخابات ریاست جمهوری

29 ارديبهشت 1400 ساعت 10:15

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی ما بر این است که یک حضور حداکثری در انتخابات را شاهد هستیم و امید است کسی در این انتخابات پیروز شود که همه خصویات مد نظر مقام معظم رهبری را داشته باشد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مرتضی سجادی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری در ننشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه  نظام ما  یک دهه بسیار حساسی را در پیش رو دارد که شرایط ویژه ای هم دارد اظهار کرد: همه ابر قدرت ها و نیروهایی که دل خوشی به انقلاب ندارند فشار های انقلابی، امنیتی و فرهنگی زیادی را به انقلاب وارد می کنند.

وی افزود: دشمنان ما امروز هرکاری را می کنند که به مرزهای ما برسند، در رابطه با مسائل اقتصادی تحریم های ظالمانه را علم کرده اند، با انجام دادن یک سری حرکت های غیر فرهنگی مردم ایران را دلسرد کنند.

سجادی با بیان اینکه ما در شرایط سختی قرار گرفته ایم و در همین شرایط انتخابات ریاست جمهوری را نیز در پیش داریم عنوان کرد: همه باید دست در دست هم دهند تا بتوانند یک حرکت خوب انقلابی را رقم بزنند.

وی ادامه داد: با تشکیل شورای ائتلاف، مجموعه نیروهای انقلاب دور هم جمع شدند که بتوانند یک حرکتی را آغاز کنند  که هم برای مردم و هم برای انقلاب خوب باشد.

سجادی ادامه داد: فعالیت های شورای ائتلاف امسال نسبت به سال های گذشته متفاوت بوده ، تشکیلاتی آغاز شده است که این تشکیلات از پایین به بالا حرکت می کند.

وی با اشاره به اینکه در استان ها شورای ائتلاف یا موسسین شورای ائتلاف تشکیل شد گفت: یک سایت معرفی شد ، گروه هایی در آن ثبت نام کردند که این گروه ها از 15 تا 25 نفر است و در هر گروهی 3 نفر انتخاب می شود و شورای ائتلاف شهرستان را تشکیل می دهد، بعد از آن یک همایشی گذاشته و شورای ائتلاف استان تشکیل و بعد از شورای استان نیز شورای ائتلاف مرکز تشکیل می شود.

4500 نفر از مردم چهارمحال و بختیاری عضور شورای ائتلاف هستند

رئیس شورای ائتلاف چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه متاسفانه امسال با مشکل کرونا برخوردیم و طبیعتا" نتوانسته ایم کاری را با سرعت انجام دهیم گفت: در حال حاضر در استان چهارمحال و بختیاری 4500 نفر عضو شورای ائتلاف شده اند.

سجادی با بیان اینکه برای اینکه در انتخابات حضور فعال داشته باشیم در کشور باید به یک جمع بندی برسیم گفت: همه کسانی که ثبت نام کرده اند نظر خواهی می کردند و هفته ای یک بار نیز نظرات گرفته می شد تا به یک جمع بندی در کل کشور برسیم.

وی افزود: اقدامات از پایین شروع  و به بالا انتقال دادند و بر اساس جمع بندی نیروهای شهرستان ها و استان ها به جمع بندی برای انتخابات رسیده شده که ان شاء الله بتوانیم یک حرکت بسیار خوب و موفقی را برای نظام جمهوری اسلامی انجام دهیم.

سجادی یادآور شد: در حال حاضر همه کسانی که در انتخابات ثبت نام کرده اند از همه جریانات و با همه دیدگاه ها هستند که طبیعتا" ما امیدواریم با حضور این افراد یک انتخابات بسیار گرم و با شوری را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی ما بر این است که یک حضور حداکثری در انتخابات را شاهد خواهیم بود گفت: امید است کسی در این انتخابات پیروز شود که همه خصویات مد نظر مقام معظم رهبری را داشته باشد.

سجادی خاطر نشان کرد: ما باید کاری را انجام دهیم که مردمی که به خاطر وضع موجود دلسرد شده اند را امیدواریم کنیم تا شاهد حضور پر شور و حداکثری در انتخابات باشیم.

وی به نقش رسانه ها در انتخابات اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها در هدایت مردم، روشنگری و آگاهی سازی می توانند نقش بسیار مهمی را در همه عوامل از جمله انتخابات داشته باشند .

سجادی در پایان با اشاره به اینکه مردم در دوره قبل از مسئولین انتظاراتی داشته اند که محقق نشده است گفت: شاید همین امر موجب شود مشارکت در انتخابات نسبت به سال های قبل کمتر باشد که وظیفه ما این است که مردم را آگاه کنیم که ان ها با انتخاب صحیح بتوانند آینده خودشان را بسازند.
 
وعده های محقق نشده رئیس جمهور نارضایتی مردم را به دنبال داشت

مهدی حامدی، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان نیز در این جلسه اظهارکرد: رئیس‌جمهور کشورمان  وعده‌هایی داد که برنامه‌ای برای آن‌ها نداشت و همین موضوع سبب نارضایتی مردم شد.

وی با اشاره به اینکه ما شاهد نارضایتی مردم هستیم گفت: رسانه ها وظیفه دارند که مردم را اگاه کنند تا در انتخابات حضور پررنگی داشته باشند.

حامدی با بیان اینکه همه کسانی که دل در گرو نظام دارند باید پای آن نیز بایستند گفت: مردم با حضور در انتخابات می توانند سرنوشت خود را تغییر دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کاندیداهایی که در شهر شهرکرد تمایل به همکاری  شورای ائتلاف در فرآیند تشکیل شورای شهرکرد را دارند نیاز است رزومه خود را به همراه 5 مورد از مشکلات شهر شهرکرد با ارائه راهکارهای مناسب برای رفع این مشکلات را به آدرس ایمیل Shora.chb1400@gmail.com تا تاریخ 31 اردیبهشت ارسال کنند.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 
 


کد مطلب: 47579

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47579/هم-رای-بودن-شورای-ائتلاف-مواضع-رهبری-انتخابات-ریاست-جمهوری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir