کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زنجیره تواصی شکل نگیرد جامعه دچار خسران می شود/حقایق انقلاب آن طور که هست نشان داده نمی شود

16 ارديبهشت 1400 ساعت 18:14

مدیرکل فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: اگر زنجیره تواصی شکل نگیرد جامعه دچار خسران می‌شود و هشدار عجیبی است که رهبری داده‌اند که لوکوموتیو انقلاب بتواند به اهداف مورد نظر برسد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ عاطفه سعیدی نژاد مدیر کل فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز در نشست خبری با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امروز برای پیشرفت ایران اسلامی نیازمند این هستیم که زنان در جایگاه خود بایستند .

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت بانوان کمک بگیریم بیان داشت: حضور زنان در عرصه های پیشرفت، تربیت، تبلیغ ، آسیب های اجتماعی، خدمات فرهنگ مدار و ... می تواند بسیار موثر باشد.

سعیدی نژاد با بیان اینکه یکی از مهم ترین مولفه ها مسئله رساندن پیام انقلاب به مردم است عنوان کرد: امروز باید نقش مردم در احیاء مسائل اجتماعی به کار گرفته شود .

وی تاکید کرد: یکی از مهم ترین مولفه پیشرفت انقلاب اسلامی فعال کردن مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی است .

امروز شکل دههی گفتمان سازی پیشرفته کار بانوان است

سعیدی نژاد با تاکید بر اینکه لازم است حرکت بزرگ گفتمان سازی شکل گیرد عنوان کرد: حرکت گفتمان سازی به صورت جدی بر عهده بانوان است.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم مسئله مهمی که به آن اشاره شده است محاصره تبلیغاتی دشمن است گفت: دشمن آرمان ها و افق های مرتبط را ترسیم می کند و در طراحی فرهنگی ظریف نگر است.

سعیدی نژاد با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در بیانیه گام دوم به ظرفیت های مختلف  اشاره داشته اند  خاطر نشان کرد: ما برای حل آسیب ها باید برنامه ریزی کنیم، امروز ریشه ای ترین جهاد امید آفرینی در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه شکل گیری زنجیره تواصی در میان جامعه ضرورت دارد گفت: اگرزنجیره تواصی در جامعه ما شکل نگیرد جامعه دچار خسران می شود.

سعیدی نژاد اظهار کرد: حقایق آن طور که هست به مردم نمی رسد و دشمن حقایق را کاملا برعکس به جامعه القا می کند و همین باعث شده جامعه احساس کند انقلاب دچار عقب گرد شده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن تلاش می کند که زنجیره تواصی را بشکند گفت: همه ما در این زنجیره می توانیم نقش داشته باشیم، ظرفیت ارتباطی خوبی داریم و باید تلاش کنیم از آن به خوبی در این راستا استفاده کنیم.

سعیدی نژاد خاطر نشان کرد: تبلیغات باید کمک کند جامعه وارد مرحله تواصی شود ، همچنین بانوان ما در بحث زنجیره تواصی دغدغه مند شوند و یک جریان را شکل دهند.

وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی را نباید رها کرد بلکه باید از ظرفیت آن استفاده کرد گفت: اگر جریان یا موجی در زنجیره تواصی شکل می گیرد باید فیلم یا صوت آن در همه فضای مجازی پخش شود.

سعیدی نژاد عنوان کرد: حضور زنان برای شکل دهی جریان مردمی شرط لازم و کافی است و نیاز داریم بانوان را در جریان تواصی فعال کنیم .

وی ابراز کرد: ورود بانوان صاحب سخن به عرصه‌های مختلف گفتمان‌سازی شرط لازم و حتی در برخی موارد شرط کافی است و باید سطح تحلیل بانوان فرهیخته ارتقا یابد که این امر با پیشتیبانی از طریق آموزش، توانمندسازی، ارتقای سطح تحلیل زنان و ... به صورت پروژه مشترک بین دستگاه‌های اجرایی مختلف انجام می‌شود و بانوان تشکیلات جمعیت بانوان فرهیخته استان‌ها نیز برخی از مسائل فرهنگی استان‌‌ها را بررسی می‌کنند.

سعیدی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: اولویت امروز ما بحث تواصی است که به صورت جد باید این زنجیره را شکل داده و توسعه دهیم.

انتهای پیام/1020ج
 
 
 


کد مطلب: 47437

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47437/زنجیره-تواصی-شکل-نگیرد-جامعه-دچار-خسران-می-شود-حقایق-انقلاب-طور-هست-نشان-داده-نمی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir