کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر ستاد امر به معروف چهارمحال و بختیاری ؛

حل بحران آب مسئله ای ضروریست/مطالبه گری جریان زنده توده های مردمی

16 ارديبهشت 1400 ساعت 18:36

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری در راستای مطالبه گری بحران آب در استان گفت: رسانه به عنوان سکوی پرتاب موشک است و با استفاده از رسانه میتوان بهترین محتوا را و نتیجه گیری را از موضاعات مختلف داشت.


به گزارش جهانبین نیوز؛ ابوالفضل احمدی دبیر ستاد امر به معروف استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز با میزبانی از اصحاب رسانه استان در مکان حوزه ولایت شهرکرد اظهار کرد:اگر جریان مطالبه گری جریان زنده ای باشد هر دولتی با هر خاصیتی نمیتواند کار نکند. امروزه هر کسی برای هر مسئولیتی احساس تکلیف نمی کند ؛ و مهم این است که جریان زنده مطالبه گری توده های مردم وجود دارد.
 
وی با اشاره به مهمترین دغدغه مردم  و بویژه مردم استان افزود: یکی از موضوعات مهم که دغدغه مردم استان نیز هست مسئله آب است و لازمه آن یک حرکت و اطلاعات و شفافیت عمومی صورت بگیرد.
 
احمدی ضمن بیان اینکه رسانه به عنوان سکوی پرتاب موشک است و با استفاده از رسانه میتوان بهترین محتوا را و نتیجه گیری را از موضاعات مختلف داشت افزود: اگر در کنار رسانه ها قراربگیریم و محتواهای خوبی تهیه شود میتوانیم در جهت جریان سازی مسئله آب روشنگری کنیم و در جهت اصلاح افکار عمومی پیش برویم.
 
همچنین در این نشست که متشکل از تعدادی از اصحاب رسانه ، خبرگزاری ها و مدیران پیچ های اینستاگرامی بود، به مسئله آب پرداخته شد و هر کدام از مدیران و دبیران رسانه ها به صورت جداگانه نسبت به طرح موضوع و ارائه راهکار اقدام نمودند.
 
در پایان این جلسه نیز از مستند بیست دقیقه ای با موضوع راه اندازی پروژه پتروشیمی شهرستان بروجن رونمایی شد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 47434

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47434/حل-بحران-آب-مسئله-ضروریست-مطالبه-گری-جریان-زنده-توده-های-مردمی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir