کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسعه گلخانه‌ها راه نجات بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری است

11 بهمن 1399 ساعت 8:52

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بروجن با اشاره به خشکسالی های اخیر گفت: توسعه گلخانه‌ها تنها راه نجات بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری است.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس  تاکید کرد: باید در یک برنامه چهار ساله بتوان سطح گلخانه‌های این شهرستان را تا ۳۰۰ هکتار افزایش داد.
 
وی توسعه بخش کشاورزی را از مهم‌ترین راهکارهای افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی دانست و افزود: با توجه به خشکسالی‌ها و کمبود منابع آب، باید با افزایش سطح زیرکشت گلخانه‌ها نسبت به رفع مشکلات شهرستان بروجن و دستیابی به توسعه پایدار در این شهرستان اقدام کرد.
 
جعفری تاکید کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی در سطح استانی و شهرستانی باید برای عبور از شرایط سخت کنونی همت و تلاش مضاعف داشته باشند.
 
وی ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی مختلف را ضروری برشمرد و افزود: تمامی مسوولان دستگاه‌های اجرایی موظفند تا آخرین روز خدمت، کار خود را به‌موقع انجام دهند.
 
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمامی مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید برنامه سال ۱۴۰۰ خود را اعلام و ارائه کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 46564

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46564/توسعه-گلخانه-ها-راه-نجات-بخش-کشاورزی-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir