کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری:

بهزیستی چهارمحال و بختیاری برای کمک به افراد بی سرپناه در معرض سرما آماده است

5 بهمن 1399 ساعت 9:08

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: بهزیستی در راستای وظیفه خود در حمایت از گروه‌های هدف و کمک به افراد فاقد سرپرست و بی‌سرپناه، آماده است با کمک سازمان‌های ذی‌ربط برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی به این افراد خدمات ارائه دهد.


نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به سرمای شدید هوای استان کلیه تمهدیدات لازم برای آمادگی بهزیستی در این شرایط فراهم شد و اقدامات شهرستان‌ها در حال رصد است.

وی افزود: بهزیستی در راستای وظیفه خود در حمایت از گروه‌های هدف و کمک به افراد فاقد سرپرست و بی‌سرپناه، آماده است با کمک سازمان‌های ذی‌ربط برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی به این افراد خدمات ارائه دهد.

عسگری خاطرنشان کرد: مدیریت شبانه بهزیستی در کلیه ساعات شبانه روز آماده پذیرش افراد گروه هدف است و در کوتاه‌ترین زمان متناسب با گروه‌های هـدف توانبخشـی، اجتماعی و پیشـگیری و هماهنگی‌های لازم جهت پـذیرش و ارایه خدمات صورت می‌گیرد و در حال حاضر کلیه مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی آماده پذیرش جامعه هدف در فصل زمستان هستند.

مدیرکل بهزیستی استان با تاکید بر رصد شرایط افزود: کلیه مراکز شبانه روزی ضمن فعال نمودن اتاق قرنطینه، سوخت مورد نیاز خود را تامین نموده، مواد غذایی و دارویی را تامین کردند.

انتهای پیام/1026ج

 


کد مطلب: 46503

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46503/بهزیستی-چهارمحال-بختیاری-کمک-افراد-بی-سرپناه-معرض-سرما-آماده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir