کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بعد از گذشت دو دهه؛

نامه نگاری،تنها دستاورد مسئولان در چالش های آب چهارمحال و بختیاری

24 آذر 1399 ساعت 12:34

نماینده شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از دو دهه از چالش های مردمی بر علیه پروژه های انتقال آب می گذرد ودر طول این سال ها مسئولین امر بدون توجه به اختیارات قانونی خود در مقابله با پروژه های سد سازی و انتقال آب علی رغم تلاشهای مختلف صرفاً با مکاتبات ارشادی با وزارت نیرو و سایر دستگاه ها نه تنها جلو اجرای پروژه های انتقال آب را نگرفتند بلکه باعث زمان خریدن برای اجرای تک تک پروژه های انتقال آب شدند.


به گزارش جهانبین نیوز؛  فرهاد رئیسی دهکردی نماینده شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری‌ با اشاره به عدم رسیدگی مسئولین ذیربط به شکایات متعدد در خصوص پروژه های انتقال آب گفت: بیش از دو دهه از چالش های مردمی بر علیه پروژه های انتقال آب می گذرد و در طول این سال ها مسئولین  امر بدون توجه به اختیارات قانونی خود در مقابله با پروژه های سد سازی و انتقال آب علی رغم تلاشهای مختلف صرفاً با مکاتبات  ارشادی با وزارت نیرو و سایر دستگاه ها نه تنها جلو اجرای پروژه های انتقال آب را نگرفتند بلکه باعث زمان خریدن برای اجرای تک تک پروژه های انتقال آب شدند.

رئیسی دهکردی افزود:  بر همین اساس مردم،شوراهای اسلامی و تشکل های محیط زیستی تصمیم گرفتند با مراجعه به قانون و دستگاه قضائی اعتراضات را به مسیر قانونی هدایت کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه با وجود شکایت های متعدد دستگاه های دولتی، شوراها، تشکل های محیط زیستی و مردم نهاد و مردم در دستگاه قضائی تاکنون این شکایات آن چنان که باید رسیدگی نشده است.

رئیسی  با اشاره به شکایاتی که در این خصوص به مراجع قضایی مختلف گردیده خاطر نشان کرد :  تاکنون از روند رسیدگی به آن ها خبری در دست نیست.

نماینده شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان اذعان داشت:  شوراهای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های نمایندگان محترم ملت علی الخصوص  نمایندگان محترم مردم غیور و عزیز  استان در مجلس شورای اسلامی  در خصوص پروژه های انتقال آب ازآن ها خواست که باستناد ماده ۱۹۲ و ۲۰۷ آئین نامه داخلی مجلس هر گونه اقدامی که در صلاحدیدشان است را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 46133

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46133/نامه-نگاری-تنها-دستاورد-مسئولان-چالش-های-آب-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir