کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

9 دی از وقایع مهم و سرنوشت‌ساز کشور است

22 آذر 1399 ساعت 11:04

9 دی را از وقایع مهم و سرنوشت‌ساز کشور است،کلیپ‌های تحلیلی و مدیا درقالب‌های مختلف جایگاه خوبی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دارد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در این جلسه با اشاره به اینکه برنامه‌های بصیرتی ویژه یوم‌الله 9 دی امسال از 9 الی 19 دی ماه برنامه‌ریزی شده‌ است اظهار کرد: در کنار برنامه‌های متنوعی که برای این بزرگداشت در نظر گرفته‌ایم، در شرایط کنونی انتشار ویروس کویید 19، استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هم اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

انصاری بهره‌برداری هنرمندانه از این فضا را لازمه‌ کار فعالین برشمرد و افزود: گستردگی فضای مجازی زمینه را برای کار فراهم کرده‌است و شما می‌توانید یک مطلب پر محتوای خودتان را در سریع‌ترین زمان به گوش هزاران نفر برسانید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه بررسی عقبه و ابعاد پنهان فتنه 88 و حماسه‌ی 9 دی را پراهمیت خواند و تصریح کرد: برنامه‌های بصیرتی باید به گونه‌ای باشد که مناسبت‌های دهه‌ بصیرت و ایّام فاطمی و سالروز شهادت سردار والامقام شهید سلیمانی و روز پایانی دهه که  19 دی ماه سالروز قیام مهم و تاریخی مردم قم بود را کاملاً پوشش دهد.

9 دی از وقایع مهم و سرنوشت‌ساز کشور است

در ادامه سجاد مدنی معاونت فضای مجازی شبکه‌ جهانبین، 9 دی را از وقایع مهم و سرنوشت‌ساز کشور خواند و گفت: کلیپ‌های تحلیلی و مدیا درقالب‌های مختلف جایگاه خوبی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دارد.

وی با اشاره به  نقش مؤثر فضای مجازی در بزرگداشت ایام‌الله افزود: برگزاری مسابقات محتوایی با طرح سوالات کلیدی و عمقی و سهولت در پاسخگویی مردمی از برنامه‌های مؤثر است.

محسن رفیعی نماینده سازمان فضای مجازی سراج نیز در این جلسه توجه به نیازهای واقعی جامعه در تولیدات فرهنگی هنری را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات برنامه‌ریزی شده باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم فضای مجازی را از دست دشمن بگیریم.

بهره‌برداری از آرشیو موجود در مراکز فرهنگی و صدا و سیما را از نکات برجسته خواند و گفت: تولیداتی که با نظر محققین و کارشناسان ارائه می‌شوند می‌بایست علاوه بر شبکه‌های مجازی مرسوم و پر مخاطب، در شبکه‌های مورد استفاده دانش‌آموزان و سایر گروه‌ها نیز بارگزاری شوند.

توجه ویژه به مناسبت‌های دهه‌ بصیرت، لازمه برنامه‌ریزی‌ها است

در پایان جلسه، یاسر بیاتی مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان هم توجه ویژه به مناسبت‌های دهه‌ بصیرت را لازمه برنامه‌ریزی برشمرد و تأکید کرد: باید از ظرفیت گسترده‌ی ایام فاطمی و شهادت سردار والامقام برای بالابردن بصیرت مردم استفاده کرد.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از روش تبلیغ هنرمندانه و غیرمستقیم نتایج خوبی بدنبال دارد و با تکیه بر کارهای گرافیکی زیبا و مدیا می‌توان از این فرصت بهره برد و بهتر است برای بزرگداشت دهه‌ی بصیرت در همه‌ی حوزه‌های مختلف فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ضریب نفوذ مطالبمان را بالا ببریم.

مراسم 9 دی نباید منحصر به یک روز باشد

مجید غلامی ارجنکی روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز توجه به لایه‌های پیدا و پنهان فتنه 88 و تداوم روشنگری برای خشکاندن ریشه‌های فتنه را از جمله موارد قابل توجه در مراسم 9 دی خواند و گفت: مراسم 9 دی نباید منحصر به یک روز باشد و برای هر روز دهه، با توجه به عنوان آن که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شده‌است برنامه‌های خاصی پیش‌بینی و اجرا کرد.

وی با قدردانی از تولیدات فرهنگی برجسته مراکز فعال رسانه‌ای و فرهنگی استان در شرایط فعلی انتشار ویروس کرونا تأکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور بهره‌برداری حداکثری از فضای مجازی در کنار برنامه‌های میدانی، آماده ارائه محتوا، تصاویر حماسه 8 دی 1388 مردم ولایتمدار استان، طرح‌های تبلیغاتی و کلیپ‌های بصیرتی به مراکز فرهنگی و هنری برای تولید آثار فاخر و جذاب بصیرتی است که هنرمندان گرامی در صورت نیاز برای ساخت محصولات فرهنگی خود می‌توانند به این شورا مراجعه کنند.

انتهای پیام/1026ج
 


کد مطلب: 46112

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/46112/9-دی-وقایع-مهم-سرنوشت-ساز-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir